Wadah Madrasah Pengalaman: Bicara aur dengan tebing..


Friday, December 19, 2008

Bicara aur dengan tebing..

Kalbu salju i wrote 4 d love.
4 d love i fly.
Embun pg u stole my heart.
That heart blong to sme 1,
But i dnt know it 4 who,???
May b 4 u,
May b 4 sme 1 else,


U noe wat???kalau aku xmcm aku skang,korang msh ke nk bkwan ngn aku...terlntas kat fkran aku,kalau aku nie cacat,byk kekurangn kat dri aku.korang nk ke kluar bermain ngn aku...bkongsi ksah gmbre,duke bsme aku...

Aku tahu ape korang fk...korang msti akan cakap,mstilh mhu,kwn nie xkre darjat,sape2.ccat ke,bute ke...kwn tetap kwan.tp korang fk lh erk..ble khdupn aku nie asyik menyusahkn korang membebankn korang..msti korang akan tarik blik kte2 korang 2.kte sme mnusie.why should b lyke dat...

Entahlh,may b aku xmengerti ape 2 khdupan..kdang2 pngalman 2 byk mengajar kte erti sbnar khdupn..tp kte xambik pduli pn...entahlh pasal aku nk borak tntang topik nie...aku rase xsdap hti lh..argh...pasal nie.


What goes around,
Will come around,


Aku tak setampan wajah persaingan...



No comments: