Wadah Madrasah Pengalaman: gaduh lagi ke


Wednesday, June 17, 2009

gaduh lagi ke

Salam ♥ ♥ ♥



Semalam,16.06.09 saya gaduh,gaduh lagi...hm,amat kecewa dengan diri sendiri. Entahlah,tak taw nape jadi camtu, may be saya nie ego sangat kot but kekadang tu macam tak tentu je otak nie. Ade je silap saya, or memang saya yang selalu wat silap tak banyak masa untuk dia..im so sowie honeyPhotobucket...






Photobucket
Disini
indah tenangnya permukaan,
namun berkecamuk didasarnya,
hari ini satu persatu kenangan melanda dipersisiran minda berombak ombak difikiran,
tiada madah kata indah untuk disajikan,
hanya ukiran maaf untukmu...






Photobucket
Noktah
Wan_Hazel




5 comments:

MISZ NaNa said...

perlu banyak bersabar huhu~

Wan_hazel said...

thankz nana...wan bersabar je lah kan,,nak wat camne...

CikYana(",) said...

wan
banyak bersabar yer

lieya orange M.I. said...

...jgn gaduh lama2 k...
...wan jugak, jgn ego terlalu tinggi, sbb perempuan juga ada egonyer tersendiri...

Wan_hazel said...

thanks kak yana n lieya...yelah kan,,biase lah gurl,,hehehe,,,,