Wadah Madrasah Pengalaman: Kad Raya untuk korang ♥ ♥ ♥


Saturday, September 12, 2009

Kad Raya untuk korang ♥ ♥ ♥

Salam ramadhan.. .Photobucket


Pejam celik pejam celik tak sangka kan,Ramadhan dah nak berakhir...skang dah sabtu, dalam lapan hari lagi nak raya. Sedih gak kan Ramadhan dah nak berakhir. So skang nie berdoa je lah semoga kita dapat bersama lagi di Ramadhan hadapan.

Dalam hidup nie banyak bual kosong dari yang bicara tentang kehidupan. Itu lah fitrah manusia, hilang nya di cari datang nya tak di hargai. Agak lama sudah teratak ini tiada bual bicara minda dari saya. Bohong lah saya andai ke-buzy-an menjadi punca teratak ini membisu. Dalam diam mungkin ada hikmah yang ditemui, ada lafaz 'Alhamdullillah' meniti tersembunyi dibibir tanpa frekuensi yang menghasilkan nada bahasa yang di fahami...


Bual bicara kehidupan di bulan Ramadhan.. Terasa semakin selesa di wilayah Ramadhan. Tengahari biasa nya menghabiskan wang belanja mengisi perut namun di wilayah Ramadhan dapat berjimat. Terasa enggan pula melangkah ke Wilayah lain. Mungkin selepas ini bermula lah cara hidup lama. . .




firework kartunfirework kartunfirework kartunfirework kartunfirework kartunfirework kartun




Klik pada gambar

Owh ya..buat korang semua..para blogger blogger sekalian,,sudi sudilah mengambil kad raya yang tak seberapa dari saya..buat silent reader untuk korang ambil jugak lah k... so nie lah Kad Raya saya untuk Tahun ini...2009



firework kartunfirework kartunfirework kartunfirework kartunfirework kartun




May be selasa ini saya akan balik ke kampung. . . So doakan perjalanan saya. Selamat pergi dan selamat pulang. Pergi hanya sebentar. .




firework

Noktah
Wan_Hazel




5 comments:

FiFiNeNi said...

ok..taken~ hehe..
thx bg wan..
nang kreatif kad ya..
(~_^)

Wan_hazel said...

hehehhe,,,bagus2...camat ari raya

azurachan said...

Makseh Wan..
Rajin eh polah kad raya.
Selamat Hari Raya!!

Jimmy said...

Rajin nya molah kad raya hehe.. makseh wan hehe

ieda said...

selamat hari raya :)