Wadah Madrasah Pengalaman: aku happy...happy 4 what???


Tuesday, December 23, 2008

aku happy...happy 4 what???



aku dapat hadiah...yey yey 3 plak 2...bnyak nye,,,hehehe..xdelah..yang nie untuk hari keluarga nanti..ahli dewan suarah kota samarahan kat tempat aku,,so nie lah ,,kte org dmestikan wat hadiah ..aku pn xtaw utk ape hadiah 2...kot2...hadiah aku 2..aku dapat balik plak,,hahaha,,lucu plak erk,,

xsabar nye aku,,,may b sabtu nie kte org nak g bercuti,,,bez nye,,semua ahli dewan suarah plak 2..aha..ape erk kaitan aku dgn dewan suarah,,,kalau korang nak taw..aku ade gak bekerje ngn dewan suarah nie,,,sebab 2 lah,,fmlly aku dijemput bersme..hehehe,,,xsie2 kan..

gembire nye aku,,,




yang nie paling aku gembire sesngat,,,tengok x pic 2..yang tu lah kakak kesayangan aku,,,kte org sme umur..tp die lbh snang membahasekan dri die sbgai kakak,,,tua dri aku gak,,cume blan je lah,,lame aku xdgr khabar dr die..baru ari nie aku trme msg die..waaaa...seronok nye..pic yang kat atas tu,,MMS yang die sent kat aku,,,skang nie tgh bmsg ngn die lah nie...sambil 2 taip2 lah entry utk blog aku nie..aku nak share ke"happy"an aku nie kat korang,,hehehe..




k lah erk,,,aku nak mengundur dri plak,,,selamat menggembirakannkan diri ketahap yang termaksima yang boleh k,,iklhas dari hazel...





hazel so happy,,



No comments: