Wadah Madrasah Pengalaman: hujan membawa sejuta erti


Saturday, December 13, 2008

hujan membawa sejuta erti

gambar hiasan..

Pagi nie hujan renyai2 kat tmpat aku,,slese nye aku tidur..jam dah menunjukkan 7.30AM.Aku blum gak bangkit dari katil ku...ah,,aku sambung tidur g..entahlah dalam pade 2 aku xpat nak lelapkan mate aku g..otak aku nie slalu sgt nak fk tntang mase depan aku,,,ape aku nak wat esok,,ape akan jadi esok..kadang2 2 aku bermain dalam angan2 aku,,kat situ aku bleh dapat ape je yang aku mahu..tp syang 2 hnye angan2 je..xmungkin aku dapat kecepi stiap angan2 aku 2.

skang baru aku tahu yang hidup nie xsmudah yang aku sangke kan,dari riak wajah aku,aku slalu je tersnyum..tapi korang xprasaan,dsbalik snyum aku 2 tersimpan seribu kekalutan..aku bersyukur sangat ape yang dah aku kecepi skang nie,ape yang aku dapat dari fmlly aku..aku tahu knpe aku camnie..dulu aku jahat..tp skang aku dah brubah..xkan korang xprsaan perubahan aku..aku nak gak jadi cam korang.bebas terbang bermain,makn minum tidur..tp hujung nye pasti ade smpadan..aku tahu sampai mne smpadan 2.aku tahu,..





No comments: