Wadah Madrasah Pengalaman: malam pasti berlabuh


Wednesday, December 10, 2008

malam pasti berlabuh

Selase,pg nie sjuk je.syu smcm,mendung je kat luar 2.pasnie hujan lh..aku bru je blik dr dwan suarah..kat kpg aku nie.ade tmu jnji dgn pgurus bsar.p pngurus bsar 2 g mesyuarat lah plak.so,kne tunde g jam 2.00PM...adoyai..hari2 aku msti ade je urusan,ble ler aku bleh tdur memanjang nie.hehehe,




Gambar hiasan...senja dperkmpungn pusa..kmpung mama aku.

Smlam kn aku blik kpg same fmlly aku,kpg papa aku,kre2 jam 6.30PM cmtu kte org blt kat umah g.hm,sernok pat blt kpg.lucu aku pnye nenek ppuan 2.ade ke die ckap suami die,nenek lelaki aku ler.die ckap anak bngsu die.adoh2..tbhak2 smue fmlly aku,.pastu kte org borak2 pasal name bnda kat daerah2 blainan,sprti yang korang taw,kat srwak ni ade plbgai bhse daerah,.cntoh nye,klau kat bhgian sri aman,n kwsn pkmpung mludam,org sane pnggil mtosikal,mreke pnggil taduk,hehehe,kalau kat pkmpung pusa plak.mrke panggil sikalmoto.pat kte org mtosikal je.mcm2 g lh name yg plik2 kluar.yg xmsuk di akal pn ade.lcu sesangat.smue saudara mre aku ade,kte org smbil borak,smbil menjamu slre,.dgn lemang yg aku bkar hri itu,rendang gak,ayam msak kari.hehehe,yang nie plik skit,klau rye korbn org mkan lmbu korbn,tp kat umah nenek aku nie.kte org.mkan lmbu tmbak.hehehe,lmbu 2 tlpas,pastu xpat tngkap g,tnpe segan silu,die org tmbak je lmbu 2.hehehe.mrase gak aku mkan lmbu tembak.jd prbualan hangat slruh kpg crte 2.hehehehe,



Hazel melabuh tirai bicara...



No comments: