Wadah Madrasah Pengalaman: isnin tu before selasa


Tuesday, June 9, 2009

isnin tu before selasa

Salam.


Isnin kelmarin,isnin is monday and monday is isnin. Before isnin ialah ahad after isnin ialah selasa. hari nie selasa,Lepas selasa,rabu plak pastu khamis,pas khamis jumaat plak,pas jumaat plak sabtu plak pastu ahad,eh,pas ahad terus isnin lagi.hm...penat nye menghitung hari. Tak pe tak pe,rabu nie saya kerja dalam beberapa hari. Tengok lah keadaan kan. Law ada rezeki lebih lame lah saya berkerja...Photobucket


Aha,nie nak story plak,hari saya and da geng,eh eh silap silap,saya and familly saya pergi jenjalan, kecuali papa saya coz papa kerja. Hm,hari isnin pun jenjalan.. Alahai indah nya hari isnin. Camnie sebenarnya. Nak dengar tak. Law nak dengar,duduk duduk duduk,tak lame jap je punye story nie. Law tak nak dengar tak pe lah...sape lah kite nie kan.Photobucket


3 2 1...chup chup chup.owh ye,mula mula nak perkenalkan watak dalam cerite nie lu k.jap jap.Photobucket

Dari kiri Deq morni,Deq ena,Kak Asz,Mama and yang kat bawah tu, sayalah..Wan_HazelPhotobucket

Otey,semua dah kenal...thats my familly.otey,jum start da story. Jam menunjukkan 7.45 a.m,saya mula bangun,mandi dan terus berkemas. Selesai berkemas saya terus menyambung mimpi saya diatas katil (tidur kembali)Photobucket.huhuhu. Ape lah penyakit budak nie kan. Stop stop,kembali ke story plak.Photobucket

[sila percepatkan story,pembaca sudah boring].

Alamak,nie lah yang tak syok nie.okey,okey,saya percepatkan. Jam 9 ++ a.m,kita orang berangkat dari rumah, dari rumah mama dengan niat nya nak keluar wang and then beli barang dapur.so kita orang ke bank lah kan. 5-10 minit gitu (pengeluaran wang sudah selesai). Start enjin kereta terus lah drive ke kuching. Ke bandar besar nak beli barang dapur mase tu kakak yang drive. Satu India Street tu kita orang pusing,selesai je tawaf 1 kali kat situ,kita orang blah lah,nak tunggu ape lagi...Photobucket


Episod 2

Eh,episod 1 takde,memandai plak ade episod.hm,ape ape je lah.aha,masa nak balik saya plak yang drive,mase nie lah nak bawa familly jenjalan, dalam perjalanan balik kita orang singgah kat The Spring...tempat membeli belah kira terbesarlah gak,kita orang g situ just tengok tengok je,and snap picture nak dijadikan kenangan, Alahai alahai,macam macam ragam plak familly saya nie,huhuhu.PhotobucketPhotobucket


Episod 3

Nie episod terakhir,kita orang balik dari The Spring terus ke Taman Sahabat. Nak bergambar plak kat sana,hm,dah ketagih nak bergambar kot.huhuhu.so lepas tu kita orang g plak ke pasar batu 7. Lepas ke pasar batu 7,kita orang terus balik rumah,oleh kerana kepenatan saya terus tidurPhotobucket...itu saja.Photobucket


Okey,that all my fwen.for my love i misz youkitty kiss...and you know what...i always think about you my dear.Photobucket











Photobucket
Noktah
Wan_Hazel




2 comments:

Nisa Awesome said...

ah rindu gle srwk... xpecially taman sahabat. byk kenangan. n slalu men pijak2 batu reflexologi satu ktika dulu... wuuu. ingin ke srwk...

Wan_hazel said...

hehehe,,,rindu sarawak,,,datang lah ke sarawak,,,nanti wan bawk jenjalan,,hehehe