Wadah Madrasah Pengalaman: susah nya jadi dewasa


Sunday, June 7, 2009

susah nya jadi dewasa


Salam

Photobucket

Ehem ehem,Kak srisufi,berita gembira...berita gembira apa erk???cincin...gambar cincin..ada makna lah tu kak sri.dah ada empunya.eceh.hahaha...malu lah wan.huhuhu..
(kak sri,mek pun windu kitak,nang dah lamak bena kita dah x ber yahoo mesenger gik,hm,xda kelapangan waktu,apa bleh wat...asal kan kat dunia blog tok kita dapat nengar kaba masing masing kak sri o.hope kitak sihat,kamek sihat jak,cuma batok batok jak gik...so,assalammualaikum kak sri,sampei tok jak lah utusan untuk kitak,owh lupak eh,gerek mek ya owang sesang,blah sri aman.hehehe.)


Uhuk uhuk uhuk...sakit plak dada nie,alahai batuk...nape lah serang diri yang lemah ini.eceh,baru kene uji sikit dah mengeluh.tak baik kan.kata orang bila kita sakit Tuhan hampir dengan kita,and Tuhan sayang hamba Nya sebab tu lah Tuhan uji kita.so,bersyukurlah yang kita masih mampu bernafas. Alhamdullillah.


Erm,nape gambar kelapa saya upload kat sini erk.hm,nie mesti ada something nie.huhuhu,ok ok,nie saya nak story nie,petang tadi saya g kebun,ekot mama saya,agak agak jam 5 camtu lah,hari pun baru lepas hujan,so jalan pun becak lah skit,n nyamuk plak,pergh,tak payah nak crita lah.taw taw sendiri lah...memang parti punya nyamuk sedup darah segar kita orang,owh ya,saya pergi dengan dua adek saya lagi,deq wan and deq morni.lucu betol time 2. Dah tiba plak masa nak balik, nie lah nak story,susah nya jadi dewasa,dengan keadaan kesihatan yang tak mengizinkan nie,di beri plak untuk jadi lori pengangkut buah kelapa.alahai,yang sekecil kecil adek saya plak bawa 2 3 biji je.hm,tak aci.,..mama plak dengan slumber nye tak bawak pa pe.hehehe.tapi xpe,mama kan,i love u mama...adek sayang mama... Nanti kita g kebun g k,,,huhuhu...mesti mama susah lagi jadi dewasakan.


Urm,,,setakat nie je lah entri untuk kali nie...owh ye,ada tak cara nak kurangkan batok.tak nak ubat ubat..law ada yang tradisional ubat ubatan kasi taw ya...hehehe.





Photobucket

Noktah 

Wan_Hazel


Windu kamu memo_hazel..



No comments: