Wadah Madrasah Pengalaman: seketika di awam genawan nan indah


Wednesday, May 19, 2010

seketika di awam genawan nan indah













Salam korang.

Hehehe... Petang tadi around jam 6.30 petang Wan jalan jalan lepas tu Wan rehat kat tepi pokok besar. Sambil rehat rehat tu Wan tengok awekz awekz yang lalu lalang and berjogging kat situ. Sempat tu. "sambil menyelam,minum air".hehehe.


Entahlah nape petang tu Wan teringat kasut Wan kat umah tu. Lame dah tak pakai, Wan balik umah and terus pakai kasut tu. Korang taw tak kasut Wan bleh terbang. Terbang tinggi di awan biru. Korang tengok sendiri lah gambar Wan kat atas tu. Wan kat atas awan tu. Jelez tak?hehehe. Jangan jelez ye.


Ok lah korang Wan penat nie.


Papai.



.



4 comments:

+akufobia+ said...

esok jogging sama dengan diorang la.haha.

Krole said...

wuahhh wan trbang a...

Wan_hazel said...

+akufobia+

hehehe..jogging ngn awekz..heehhe

Wan_hazel said...

Krole

krole jom terbang..hehehe