Wadah Madrasah Pengalaman: Hari ini bukan lagi semalam


Saturday, July 3, 2010

Hari ini bukan lagi semalam

.










Salam korang...








Hari nie bukanlah hari yang gembira bagi aku, hari hari aku sentiasa bernoktahkan segala duka. Entah sampai bila,mungkin sampai esok...atau lusa atau selama lamanya. Kadang aku terdiam biarkan semua menunding ke arah ku. Nyata senyum ku palsu,


Hari ini bukan lagi semalam, aku teringat akan teman...mana pergi saat bersama,mana pergi segala bicara, kadang tak tertanggung aku beban terluka.


Esok nyata tak kelihatan namun hari ini penuh pengharapan. Hinggakan aku hilang dari kehidupan terus ke khayalan, berangan... tapi itu bukan tempat ku.


Biarlah dilempar semua caci padaku...



--------------

Termenungku,
Terjaga dalam angan irama,
Jahilkah ku hingga jauh disingkirkan,
Terdiam...
Celik mata buta dalam cahaya terang,
Jalan lurus hoyong hayang jadi titian,
Tangan ku tadah,
Doa ku panjat,
Mana pedoman mana ajaran,
Aku kesorangan menongkah ombak dalam kehidupan..

--------------------------------------------------------







.



10 comments:

~LoVE PiNk~ said...

post macam sedey jer??
bersabar la haty..
hehehehe

Wan_hazel said...

tengs....heehhe..sabarlahkn

Memo_Hazel said...

hm. aok lah hoo. sabar jak la. <3

Wan_hazel said...

eheheheh,,sabar jak lah...

impian cinta said...

sasuatu yang sedih berlaku..ingat hal yang 1 ini...Tuhan lebih tahu.pasti kamu akan tenang. =)

Wan_hazel said...

tengs,,,wan pun harap cmtu,,,

cha cha said...

setiap kesedihan ad ketenangan..
setiap yg hilg aD pengganti..
setIap kegembiraan,ad kesedihan..
setiap yg berlaku,pasti ad hikmahnya,,semua ni dugaan hidup di dlm dunia.."HADAPILAH DENGAN SENYUMAN" :)

Wan_hazel said...

cha cha

tengs...betul ta ktk ya..

miszlullaby said...

sedihnye...=(

Wan_hazel said...

huhuhuu..