Wadah Madrasah Pengalaman: Ramadhan ke Tujuhbelas_Hitam putih jua warna kehidupan


Wednesday, August 17, 2011

Ramadhan ke Tujuhbelas_Hitam putih jua warna kehidupan

.



Salam korang...


Camne korang hari nie???Hope sihat lah kan.Wan hari nie sibuk sangat..Tak sempat nak buatkan doodle..So doodle yang lama tak de warna je lah Wan kasi untuk hari nie..Korang warna lah sendiri k..hehehe


Walaupun sibuk sangat Wan tetap nak kongsikan nie kat korang..Nescaffe yang chill sangat nie..Tengok baru taw chill tak chill..Wan dah korang lak bila lagi??ke Wan buat nie tak de sambutan..ahahha..Kalau korang rasa BB korang tu lambat sangat..korang guna nie je..Cek dulu baru taw..jangan lak terus kata tak best...Jomberry.


K lah korang..

Terima kasih..Doakan Wan supaya urusan Wan dipermudahkan dan dimakbulkan Allah..

Papai..

.




8 comments:

c i k a n a said...

alhamdulillah arini sihat jer wan..
hehe..smlm dh missed nk komen entry wan..huhu.. smoga d pmudahkan segala urusan wan yer.. amminnn =D

~+aSma dAud+~ said...

semoga tuhan lancarkan segala urusan dan memberkati wan..

super d0uble F :) said...

busy pon sempat lagi luangkan mase dekat blog yep wan.

papep0n,semoga dipermudahkan segala urusan ;)

Si Pengembara said...

amin.. insyaAllah.. mudah2an..

Wan_hazel said...

c i k a n a

tengs c i k a n a...ana jugak semoga sihat hendaknya

Wan_hazel said...

~+aSma dAud+~

amin..terima kasih

Wan_hazel said...

super d0uble F :)

tengs taw...

Wan_hazel said...

Si Pengembara

amin dan terima kasih