Wadah Madrasah Pengalaman: 2 Exam dah 2 lagi akan datang..Taniah buat graduasi Icats


Wednesday, November 9, 2011

2 Exam dah 2 lagi akan datang..Taniah buat graduasi Icats

.



Assalammualaikum...


A
lhamdulillah , Dua paper Wan dah selesai.Tinggal dua lagi..Hope Dua paper selepas nie bertambah mudah..hehehe..Malam nie kalau sempat nak Blogwalking. Blogwalking mana yang sempat je..


Korang yang nak Final Exam tu Wan doakan yang terbaik untuk korang taw..STPM dan SPM ..Semoga korang dipermudahkan menjawab peperiksaan nanti..Amin..Semoga semua berjaya bagi yang berusaha.


Dan taniah kepada graduasi Icats yang baru saja konvo petang tadi..Taniah taniah...Wan bila lah lagi kan..ehhehe..


Papai

Yang kat bawah nie hanya untuk yang berminat je..




.



10 comments:

LaLa said...

gud luck Wan...
moga dipermudahkan oleh Allah ye =D

Nurul CLumsy Gurl said...

konvo tu klu nk ambek kne brape thun kite ade kat U?

Shifa Jue said...

gud luck wan.. xlmk gk giliran ktk konvo.. he3..

Shifa Jue said...

gud luck wan.. xlmk gk glak ktk konvo.. settle exam lok.. he3..

sis92 said...

good luck wan :)

cik Beskod said...

gud luck wan ^^

Cik Nurul said...

wish u gud luck dude ! ^^

ieyka_Nz said...

cutenya gambar ya :)

fiQ'Ra said...

gud luck wan... :)

Wan_hazel said...

tengs all..tengs....peace