Wadah Madrasah Pengalaman: Menang saguhati pertandingan fotografi "tak nak Merokok"


Tuesday, August 7, 2012

Menang saguhati pertandingan fotografi "tak nak Merokok"

.



Assalamualaikum...


Ingat lagi tak gambar nie??sesapa yang ingat tu..Tengs..Sebab gambar yang Wan hantar nie telah mendapat tempat saguhati dalam pertandingan fotografi "Tak Nak Merokok" Pertandingan nie berlansung pada tahun lepas..Lama dah..Wan pun dah lupa sangat pasal nie..Tengahri tadi cek cek email dapat email dari pihak kementerian kesihatan .. 




Rezeki dari ALLAH .. Alahmdullillah dapat tempat saguhati..Rezeki jugak kan.. ALLAH bagi rezeki tu dalam pelbagai rupa, yang penting kita Usaha.. Dan majlis nie Wan tak dapat hadir and Wan pun tak de wakil nak hantar ,  jadi Wan terus comfirmkan kat pihak kementerian tak de wakil dan tak dapat datang akibat jarak yang jauh.. Dan hadiah mereka akan hantar .. Insya ALLAH..Hadiah berupa Wang...Tak tahu lak nilai dia..Dan Wan tak pasti jugak adakah hadiah berbentuk Wang..Kalau betul dapat lah Wang raya untuk tahun nie..ehehhe.. Nak kasi kat mama jugak ..Insya ALLAH... 


Terima kasih kat semua yang beri sokongan.. 



Selamat menyambut lebaran tak lama lagi...



.




19 comments:

TehaaNFM said...

taniah :)

HannaNabiella said...

tahniah3,.. ;D

Cik Fie said...

tahniah :)

Aqila Saleha said...

Wahh . Tahniah . Untung la kan ~_~

miz ruha said...

tahniah!!

Adi Herman said...

perghh sungguh menginsafkan gambar tu...aku dah 2 bulan lebih bebas nikotin...syukur alhamdulillah aku berjaya

iena_mieyna ^^ said...

tahniah...:)

ana fatihah said...

Wah,tahniah..Lagipun memang betul pun gambar tu. :)

misshannajr said...

tahniah..mmg kreatif la :)

Cik Lyeen said...

wah..alhamdullilah..Tahniah Wan...bestnya...:)

Hafizzi Aziz said...

tahniah wan!

Syaza Nazurah said...

wah~~ tahniah wan :)

aNiss :):) said...

wahh, tahniah. patut jadi juara nie :DD

nazha anua said...

tu duit bebetul ke yang encek hazel bakar ?in btw tahniah

ayut said...

lame tak jenguk wan..upe ye mng la!tahniah wan...keep it up k!

Wan_hazel said...

tengs all...Duit tu dalam dia ada golongan kertas lagi..so wan bakar golongan kertas dan duit tu pun hampir terbakar skit..ehehe

Cinta Muka Buku !! said...

Tahniah Abg Wan

EYJA MASLIZA said...

ingat lagi gambar ni.
tahun lepas punya gambar rasanya.
lama jugak dorang pilih pemenang, kan?

dah agak dah wan akan menang.
sebab gambar wan memang terbaik dan ada mesejnya kat situ.
alhamdulillah dan tahniah wan.
untunglah kalau dapat duit raya, nanti belanja mama wan memacam tau! (Y)
semoga terus sukses sahabat. :)
*apesal tak suruh eyja yang wakilkan? kahkahkah :3*

Atifah Zulkifle said...

tahniah :D rezeki bulan baik!