Wadah Madrasah Pengalaman: Doodle Story : KLMJ Daun setawar


Friday, September 20, 2013

Doodle Story : KLMJ Daun setawar

.



Assalamualaikum

Ingat lagi tak doodle story ??? ..
Skang Wan kembali lagi dengan doodle story
Insya ALLAH
Akan mula balik dengan doodle story
Suka ke tak ?? hahaha

Korang ingat lagi tak..
Daun setawar
Dulu masa sekolah rendah sekolah menengah
Agak leka jugak "memelihara" daun setawar nie
Letak daun setawar nie kat dalam buku teks
Dalam masa beberapa hari
Mula lah cek
Kadang tiap hari pun cek
Nak tengok kot kot dah tumbuh
Atau keluar akar dah..




Semua nie jadi kenangan lama
Agak agak adik adik skang nie
Ada tak "pelihara" daun setawar nie
Entah entah tak kenal kot kat daun nie

Dulu teringin sangat nak habiskan zaman belajar
Kini teringin pulak nak kemabli ke zaman itu :')



.



9 comments:

Qarr Jalil said...

pernah sekali buat.. tapi daun tu gugur.. haha

NurainSuperr said...

comelnya doodle tu !

Syarafi[skyforce331] said...

pokok ni tak pernah ternak pun..tapi kenallah :D
betul tu wan fi walaupun tengah praktikal nk kembali kat institut je rasa nk lepak ngn geng2 studi sama...syok!!

Wan_hazel said...

Qarr Jalil

hahaha...sronok wat nie..best sgt

Wan_hazel said...

NurainSuperr

tengs...

Wan_hazel said...

Syarafi[skyforce331]

kan.. kalau balik study mesti sronok.. rindu nak study.rindu nak wat homework last minit

aien hermionie said...

dulu mase kecik2 lepas balik mengaji.. mesti ambik daun setawar tue letak dalam buku.. sbb dekat umah tok guru mengaji aien ada banyak.. hehe

Isabel Diaz said...

cutenya doodle

Keri Ikhwan said...

time skolah rendah slalu buat niii... pastu compare dgn member tengok sape lg cepat tumbuh