Wadah Madrasah Pengalaman: Bukan pinta ku...


Friday, February 6, 2009

Bukan pinta ku...


Bukan pinta ku jadi begini,maaf andai terasa akan sikap ku...bukan ku menipu,benar bukan rekaan ku.jika aku mampu memahamimu harapan ku agar kau jua fahami lah aku,..

Kini langkah ku semakin pantas bukan seperti dulu,perlahan mengatur langkah,,,dahulu nya kiri kanan ku akan ku sapa,menoleh meratap mahupun sempat jua menyinggah...namun kini kaki ku seakan tiada dpt henti,melangkah terus,tanpa menyapa,aku sekadar menoleh.maaf andainya langkah ku seakan blagak,,,

Pasti ada masa nya aku bkunjung jua ke tempat mu,bbicara seperti dulu.

norma norma kehidupan memang begitu,ada yang berlari anak,ada yang berjalan dan ada yang merangkak,,,


XXXXX

Maaf kerna xbrpe nak layan YM korang erk.aku dh start bz skang nie...bukan aku tipu pun.aku betul2 bz.
(mek bz eh.xda pn mek bulak ktk.pernah kh mek xlyan ktk org mun mek xbz.sowie k...hope ktk org fahamlh...)



7 comments:

-SRISUFI- said...

salam dik wan...

hehehe..
peruntukkan masa utk diri ktk sebaiknya ok.

FIRST THINK FIRST


=)

yarn said...

manage ur time is the bes way, k.
erm...apapun, enjoy ur life n have a nice day... ^_^

notes:
we are on the same "TRACK"...
bz ol da time

Wan_hazel said...

kak sri n kak yarn..yalah oo//makceh atas nasihat ya..hehehe..

FiFiNeNi said...

yup..gunakan ms dgn bijak..hehe..
kdg2 kita perlu fkir jwak kepentingan drik..
mek fhm bah..hehe..
it's okay if we busy doing the right things rather than being such a busybody..
wakaka! tol x?? hehe..

Wan_hazel said...

betol2...ya btol,,jgn padah bz p sebenarnya xbz,,,hehehhe

♥chentaMAYA™ said...

bz ea!
sama mcm sy!

Wan_hazel said...

ya...sama kan...bz mmanjang,,,