Wadah Madrasah Pengalaman: tags dari memeow...


Wednesday, February 4, 2009

tags dari memeow...



Rules: Once you’ve been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. If I tagged you, it’s because I want to know more about you! :)


1.aku jenis yang simple

2.hobi aku titow n on9...(xsemestinye lah)

3.aku suka mamam yang ada berkaitan dgn ayam..huhuhu

4.aku xbleh mamam udang,sebabnye aku gatal2 mamam bnde 2..alergik

5.aku suka minum nescafe susu,wat kan malam ku terlampau indah..xbleh nak titow(tapi skang dah biasa dah,xde kesan lg kat aku,,huhuhu)

6.pantang aku kalau barang yang aku sayang kene kacau or dirosokkan,,(jgn cuba erk)

7.aku suka gelak,tersenyum susah korang nak tengok aku sedih2(ye ke???)

8.aku xsuka nak kongsi n luahkan perasaan nie,suke simpan je(meluas erk..)

9.aku org yang malas wat asaimen

10.aku xsuka lepak kat luar

11.aku suka jalan2 tp jarang nak jalan2(hm...camne 2???)

12.aku suka warna pepel

13.aku suka gak warna merah

14.hphone aku skang hp nokia n95(xde niat nak tukar lagi,tngok2lah nanti)

15.aku peramah kot.

16.aku sgt suka kalau org 2 suka berkawan n peramah,,mcm korang lah,

17.umur aku 20tahun

18.25 sept bday aku

19.skang aku masih study

20.study ambik jurusan engineer technical power (UTM) kat ICATS

21.aku suka modified krete aku

22.aku suka korang bab korang comel..hehehe

23.aku suka dgr lagu

24.single n still available(hahahhaa)

25.trima kasih aku takkan lupa ucap kalau org 2 dah tolong aku


next tags aku kasi kat
1.kak asz
2.kak annyza
3.kak ujie
4.kak nuwen

tu je lah kan...sowie kalau tak menepati skema jawapan..hahaha...


owh..terlupe plak,,,memeow..take care ya...




No comments: