Wadah Madrasah Pengalaman: Cikgu Abil Hafiz dan keluarga ke rumah...


Wednesday, September 15, 2010

Cikgu Abil Hafiz dan keluarga ke rumah...














.



Mood: Aidilfitri
Lokasi: Rumah Wan
Tarikh : 15/september/2010









Salam Korang...


Malam nie saje je nak kasi taw...Cikgu Abil yang tak pernah ajar Wan datang kat umah..hahaha..Tiap tahun je Cikgu Abil datang Umah Wan..Ingat kan nak jalan Raya Macam orang normal...upa nya jalan kat umah Wan sebab nak bergambar..hahaha..Ingat umah Wan nie Home Studio ke???


Mase kat sekolah dulu dulu..law students Harian yang macam Wan nie ..Ok je ngan cikgu nie...Tapi Law students Asrama mesti tak bape nak suke..hahaha...Faham faham lah kan..Sebab cikgu nie warden asrama.




Aha Nie 3 dara pinggitan..eh eh..mane de..dah jadi mama orang dah...huhuu..nak tengok anak anak dia orang...Jum layan gambar kat bawah nie...Sekeping je..






K lah korang...Tu je lah ye...Selamat malam...






P/S : Jenjalan raya mesti ambek gambar setiap rumah..Baru syok..ade kenangan







Papai


.



2 comments:

farrah nur-ain said...

lmk sik ngga cikgu tok,hehe..asal nangga nya dlok nang tauk knak jaga olah tme di asrama..hahaha :D rindu nak balit MT gk.. :)

Wan_hazel said...

hahaha...aok lah oo...mek pun lamak sik nangga nya gik...hehehe...