Wadah Madrasah Pengalaman: Ya Allah,Indah nya sebuah penghargaan


Monday, September 19, 2011

Ya Allah,Indah nya sebuah penghargaan

.


Assalammualaikum..


Kalau ditanya apa yang terbaik dalam hidup nie mesti ramai yang berfikir.Sampaikan ada yang menggigit kuku mahukan suatu jawapan yang pasti..Padahal dalam dunia nie apa yang telah kita kecapi itulah yang terbaik dan yang paling indah yang kita miliki..Kenapa ada yang masih berfikir dan kadang dengan lantang memberi suatu jawapan yang tak pasti.."Hidup aku suram tak de apa yang happy" ..Sedangkan lahir dan mengecapi apa yang ada didunia nie sudah cukup untuk jadikan kita yang terbaik.


K
alau diberi suatu penghargaan..Bukan sekadar hati yang berbunga bunga namun seluruh dunia memberi sekuntum senyuman.Mungkin apa yang kita dapat pada hari nie bukan dari hasil titik peluh kita sendiri..Semua nya bermula dari sifar, kosong atau zero.Dari kosong kita melangkah ke nombor yang seterusnya, 1 2 3 atau terus dengan gandaan dua atau selebihnya.Kenapa segan untuk kita melafazkan terima kasih . Atau dengan terima kasih itu mampu menjatuhkan nama kita. Menampakkan yang diri ini terlalu bodoh untuk sesuatu tu..


Memang payah untuk kita puaskan hati seseorang tu..Manusia tak semua punya idea yang bergelimpangan dalam otak yang sarat dengan masalah..Susah sangat nak dapat sesuatu idea..Kalau lah idea tu dengan mudah macam petik jari mesti ramai yang dah jadi kaya raya..


Terima Kasih Kak Wansteddy selama nie tak jemu nak layan karenah Wan..Dari Kak Wansteddy lah Wan mula kenal ape tu dolly dan ape tu doodle . Wan guna semua skill yang akak ajar untuk semua design Wan..Terima kasih...


Terima kasih kepada pengunjung dan yang sudi komen entri Wan ..Sebuah penghargaan yang tanpa sedar korang dah lakukan..Terima kasih..


Nah sambut tak orang kamek tabur sekuntum bunga...



.




10 comments:

A.I.N.S.Y.A.H said...

terharu..sbb terkomen kat entry ni ;)
life must go on.. ;)

Wan_hazel said...

tengs taw.,...terima kasih sgt2

Mawar berduri said...

walau hanya dgn sebaris senyumam sudah mmpu membuat hati bahagia.. asal kn ia ikhlas dlm huluran yg d beri :) .. slm penghargaan jugak sb bgi pinjam link utk shoutbox ^_^

cik sakdi said...

oh, hobi sayeeee memang drop komen, kehkeh

ernarafiqa said...

knak tabur sekuntum bunga jak... gney ya

Wan_hazel said...

Mawar berduri

terim akasih taw...terima kasih sgt2

Wan_hazel said...

cik sakdi

hehehe..mcam tu lah best..

Wan_hazel said...

ernarafiqa

tabur sekuntum jak..sak tak org berebut..ehehe

Wansteddy Tales said...

Sekali lagi Wan buat akak terharu. Jujurnya akk sendiri selalu rs down nak2 ble masalah libatkan design blog ni. jd tak produktif segala benda nk dibuat. yg tgl kata semangat dr famili, kawan2 yg memahami dan blogger yg rapat dgn akak mcm wan. kata kunci dr kita juga. kepuasan berkarya tu yg kita perlukan. cumanya bila keadaan memaksa/ asakan desakan terlalu kuat. mulalah pendirian pn jd goyah, huhu... nauzubillah... mudah2 kita dikuatkan iman dan tabah hati perasaan, amin... akk doakan yg sama buat Wan Hazel. Geng + adik + blogger yg memahami. Trimas Wan.

Wan_hazel said...

Wansteddy Tales


sama2 kak..tu lah kak..wan skang nie entah lah kejap ade semanagt dan kejap lak tak de..amcam chpmore lak..hope kita sama2 tabah kan kak