Wadah Madrasah Pengalaman: Esok sabtu dan ahad bercuti di kampung...


Friday, June 15, 2012

Esok sabtu dan ahad bercuti di kampung...

.



Assalamualaikum...


Inysa ALLAH , esok sabtu dan ahad Wan akan bercuti di kampung..Sambil tu nak rehatkan jugak mata dan minda dari menghadap semua design design tempahan. Doakan perjalan Kami sekeluarga k..Semoga selmat sampai dan selamat balik..Amiin..


Gambar kat atas tu gambar 4 tahun lepas..Lama dah kan..Esok awal pagi dah berangkat.Perjalanan agak jauh..Nanti wan snap beberapa gambar untuk dikongsi kat korang k..Tak janji tapi Insya ALLAH Wan akan ambik..

Jadi entri nie adalah entri untuk 2 hari yang Wan tinggalkan..Sabtu dan Ahad..sambil tu Wan tinggalkan jugak kat korang nie..Sila lah lihat..Harap bermanfaat untuk dikongsi "satu perkongsian"..


K lah korang..Semoga semua dalam keadaan sihat..



Papai..
 Jaga diri


.



7 comments:

Sally Yatiey said...

Kampung ktk kat cne? hehe :)
Semoga selamat sampai dan balik ^.^

babycomel said...

slmt bercuti..

Eza Boom Boom :) said...

take care ya :)

Wawa Rosli said...

sronoknya dapat balik kg...!!!

Azhafizah[フィザ] said...

selamat pulang ke kampung wan.have a safely journey ya..dun forget to snap the best view at kampung ^__^

ayut said...

smga slmt pergi dan pulang ye wan gan family :)

NIA SI DRUMSTICK said...

papai...
best nya balik kpg..huhu
tc ea.. ;)