Wadah Madrasah Pengalaman: Freebies Nyan Nyan Cat..


Tuesday, June 12, 2012

Freebies Nyan Nyan Cat..


.



Assalamualaikum..

Korang..hari nie Wan nak kasi korang freebies Nyan Nyan Cat lak..kucing comel..ehehe...ada beberapa warna je.Ada yang minta kucing warana pelik pelik lak..tapi cute lak tengok kucing warna pelik nie.hahaha..korang pilih lah ye..kat atas tu korang leh warnakan sendiri.Freebies lain korang leh tengok kat sini k Freebie Doodle ehehhe..Kalau korang nak wat untuk header blog korang pun boleh jugak..tak de masalah..yang kat atas tu versi tak berwarna..korang leh lah warna sendiri..tak tahu camne nak warna korang leh rujuk entri nie.

-Melukis Doodle dan mewarna Doodle
-Wat tudung dan baju Doodle bercorak

Wan dapat inspirasi nak wat freebies nie dari sini..Bila tengok tengok perhati betul betul..Kucing nie memang sangat comel kan..Korang leh lah dapat inspirasi dari sini gak..SINI











Jika entri kali nie berguna like/share dan klik button Donate jika sudi..terima kasih 
Sudi lah kiranya klik link dibawah untuk memberi sumbangan kepada blog ini..Terima kasih sangat sangat

Korang leh lah dapat inspirasi dari sini gak..SINI
.





35 comments:

Xiao Xandria said...

cANTIK-cANTIK :D Memang lawa sangat
cute2 !

Cik Kay Jue said...

comey meow... hehehehe..

Cik Tasya Merapu said...

kiut . kucin square !!! :P

Iza Zaty said...

OMEII nye ! :)

Kim Hazrul said...

comel bebenor....

Kim Hazrul said...

nak curi sekor !

NURUL ATIQAH said...

comey.... :)

Sally Yatiey said...

Cute! :D hee

CCICute Design said...

comey sangat.. ^_^

keri ikhwan said...

wat logo copycat :)

CCICute Design said...

cute sangat.. ^_^

Eza Boom Boom :) said...

Comelnyaaaa! :)

shida'R said...

comel wan..mcm wan lak comel2 jer =.=

Gadis bertudung said...

wah cute arr..saya ambbik 1 ye

ayut said...

nape bdn cat petak?nak bolat2 jugak.huhuhu..tp nice yg ad bintang2 tu :)

ZiErWa zAiNaL said...

comel2.. hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau kucing warna warni camni, rasa nak beli sampai 10 ekor. hehe

Deq's Qienz said...

cumei la wan :)

Sally Samsaiman said...

curi dgn kebenaran...kucing wane oyen =)

zana said...

amik 1 ye

NoRaQiLah JohaRi said...

alalalala comeyny kucing ni =0

shera said...

comel ! suka2

sara E a.k.a CT said...

hoo!!!
my kopii!:D
kucing coklet belang hitam^_^
nak2 er..tq wan:))

Nurul Aini said...

Comel Iyot ! :3

Nurul Aini said...

Amekkk

NURUL ◕‿◕ said...

COMEL!AMBIK 1 YE WAN (;

Bibie Bieha said...

take it

Abdul Hafizuddin Abdul Hashim said...

saya ambil :)

Aimi Dyna ✰ said...

Comel,comel. Nak satu~

Miss Mystery said...

Saya ambil satu, ya. :)

AnisKhairunnisa said...

Saya ambik satu yee :D Kiut sesangatt>_<

Nurul Ain Atikah said...

comelnye... ambik satu buat folio muzik. :D

Nurul Anisah said...

Amik tau.Terima kasih :)

ck mawaddah said...

amik ye. terima kasih

Diya Ariana said...

mohon ambil ye