Wadah Madrasah Pengalaman: Semakin Ramai blogger boikot DIGI....Pilihlah biru


Wednesday, June 13, 2012

Semakin Ramai blogger boikot DIGI....Pilihlah biru

.



Asslamualikum..

Rasanya Ramai dah blogger boikot DIGi gara gara DiGi wowww awards! dimenangi oleh rata rata kaum cha ya nun alif.. Dan Wan pun mula rasa hairan..Kemana pergi kemenangan tertinggi Voting voting yang sedia maklum kita dah tahu siapa yang layak..Dan dari sini kita dapat tahu Digi mementingkan kelompok yang terpilih dan mengunakan strategi publisiti yang kejam..Voting..banyak Voting banyak lah publisiti yang DIGI dapat..faham kan..

Jadi kenapa masih ramai mengunakan DIGI??? Kenapa tak beraleh ke Celcom..atau biru..Korang leh lihat dulu tawaran dari CELCOM kat sini taw..Sebelum beraleh..memang best..Bonus pun best jugak..TAWARAN CELCOM.




Ceh dah macam promoter Celcom lak Wan nie..ahahha..


Percaya tak ramai jugak Blogger yang dah tutup acc Nuffnang..erm..Kerna nila setitik rosak susu sebelanga..


Jadi apa reaksi korang??nyataka pendapat dan komen mengenai award DIGI nie ye..


Jika entri kali nie berguna like/share dan klik button Donate jika sudi..terima kasih  
Sudi lah kiranya klik link dibawah untuk memberi sumbangan kepada blog ini..Terima kasih sangat sangat

 Meh klik saya






.



18 comments:

Xiao Xandria said...

DIGI MEMANG SENGAL ! benci tol aku :D pape tah digi ~ ! maxis terbaik!

Ayuni said...

lamer dh guna biru...

Cik Mimey (owner fida's story) said...

muka-2 yang menang kebanyakkan tak pernah lihat

Niena Sofea said...

tak tahu pula Niena pasai ni .. Nanti nak google2 .. thnxs wan 4 da info .. niena mmg pengguna celcom .. =)

Lat'z said...

kamek nang penguna celcome dari dolok2..^.^ donated

fiQRa said...

yesss, celcom jugak yg cun.. hehe

Nizam Ijam said...

aku antara mangsa-mangsa nya.. haha

Osem Network said...

tue ar..
kalo celcom pn bwt award mcm digi sure yg dpt sambutan award dr celcom

Sally Yatiey said...

Kmk lamak2 tok guna Celcom jak :D hee

ayut said...

dah ala2 promoter mmg ye ni :)
dh pkai celcom...yg plg bru skali punye pack...murah! :)

Cik Lyeen said...

baru seminggu guna biru..:)
biru plan x pax baru...cun..!!

Allyna Endy said...

wan ade bakat jadi promoter biru...hahaha....

♥sherah♥ said...

lame dah gune celcom.. terbaikk.. murah he :) hehe
nk tnye skit, mcm mne nk tutup acc nuffnang? dh lame nk tutup, tp x tau.. hehe..

Wan_hazel said...

nak tututp wan tak pasti lak..ehhehe..

shera said...

Hotlink lah ! hahah ... *nak promote juga :) Hotlink & celcom ^_^

mohammad amirul said...

support celcom

Wawa Rosli said...

naseb baek tak join awards tue...lau tak, mmg nk kena hampuk digi nie..hak3..guna Upax celcom!! tak cari yang lain dah!! hehe

Wawa Rosli said...

salam...wan, nk mintak tolong ajarkan camner nk ubah balik bahasa blog ke bahasa melayu boleh?? sebab, wawa dah terbuat blog kpd bhs korea...pleeeeezzzz... xmo kehilangan blog!~!!!