Wadah Madrasah Pengalaman: membawa diri ke korea :)


Friday, November 22, 2013

membawa diri ke korea :)

.




Assalamualaikum ...

Alhamdullillah selamat sampai ..
Sampai sampai je terus update blog nie
Padahal penat tak habis lagi
Kali ini bolehlah dikatakan membawa diri
Biar jauh dari awan genawan kenangan lama
Biar jauh dari sahabat yang menguntai cerita yang lalu
Andai boleh biar terlupa segala perkara yang mengingatkan tentang semalam
Tapi saya tahu
Kenangan tak pernah berubah
Yang berubah manusia dan sikap mereka


Ok lupakan
Perjalanan memang agak lama
Lama sangat
Dari sarawak flight guna air asia terus ke LCCT
Dari LCCT ke Incheon airport mengambil masa 6 jam
Sambil layan movie sambil tido
Sambil tido sambil bermimpi
Haaa..
Kadang rasa tak sangka lak
Perancangan selama 11 bulan akher nya tercapai gak
Al maklum lah 11 bulan yang lalu lalu
Tengah patah hati.. hahaha
Ok malas nak ingat

Sebelum sampai seoul
Kena lalu tol
ALLAH..
Tol dia orang nie lagi mahal kot dari tol kat Malaysia
Negara sangatlah maju
Lalu taw hangang river.. hahahaha

Kalau nak cerita memang panjang
Tapi sampai nie je lah mimpi yang tak kesampaian nie
Mimpi je lah kan nak ke sana

Walau sejauh mana kita pergi
Hakikatnya kenangan itu sentiasa ada
Mungkin hari ini kita kecewa
Tapi jangan kita terlupa
Semalam ada yang lebih derita kecewanya dari kita

Kalau hari ini kita kehilangan kekasih hati
Semalam si kecil itu kehilangan ibu ayah cinta hati nya


jangantertipuinientrirekaan..
Sekadar menghibur hati


.






6 comments:

Qarr Jalil said...

seronok nye :)

Azhafizah Md Nor said...

have fun and take care wan :)

Nurul Atiqah Ahmed said...

nak ole-ole dari Korea! huhu
take care, wan! :)

KongsiBlog said...

mati-mati sayeingatkan wan dah sampai kore.. tapi mimpi je rupanye.. haha

Nurul Atiqah Ahmed said...

lepas komen, ushar balik gambar.
macam tipu je. macam tipu je.
baca balik..
rupanya terlepas pandang tulisan kecik kat bawah..
aiyooo!
kan dah kena.. haha

pape pun, happy wan kembali memeriahkan ruangan blogger! :)

Amal said...

Loh...rupanya.. takpa..
suatu hari mimpi kn jadi kenyataan.
good luck ^_^