Wadah Madrasah Pengalaman: BR1M sudah masuk dalam acc bank cimb , bank islam , hong leong


Friday, February 21, 2014

BR1M sudah masuk dalam acc bank cimb , bank islam , hong leong

.





Assalamualaikum


Sejak semalam lagi .. Ramai yang cek dapat BR1M ..
Untuk pengetahuan korang ..
BR1M sudah masuk dalam acc bank cimb , bank islam . hong leong
( Tak berapa pasti )
Tu info yang Wan dapat..
Sibuk je tanya bank member..
RHB dan bank bank lain mungkin lambat lagi (pun tak pasti)
Harap sabar menunggu

Update : RHB pun dah masuk ....

.



8 comments:

Cik Puan Rara said...

mcm mana nk tau kita dpt ke x.

Wan_hazel said...

cek acc bank..
cek baki.. hehhe

Shark Kay said...

trending brim harini,
shark pun baru update pasal tu.
acc bujang jer dapat harini rasanyer :)

mama amir said...

insya Allah, ada rezeki dapat la juga nanti tu...

MissNadia said...

tak masuk pun.. sedih..huhu

Ms.Touch said...

sedih, x amsok lagi. huaghhhh ...

Nur Hamizah said...

agak-agak ayah dapat tak ek . fikir. hihih

♥ Nana BamBam ♥ said...

Hari ni 1 BRIM semalaysia :P