Wadah Madrasah Pengalaman: len dicari len yang dapat..tag percuma dari ms.osha..


Wednesday, December 31, 2008

len dicari len yang dapat..tag percuma dari ms.osha..

kenak tag gik dah.jawab jak lah,,kedong ado maso.nyalah men penan tok,jum kita mengetag,,hehehe


1. The Age of Next Birthday
21thn..xpa ku gik namiak eh..


2. A Place I'd Like to Travel..
syurga..hehehe,,,xdalah,,korea kot....



3. A Favourite Place
lam bilit,,xda tempat seindah ya,,hehehe..


4. A Favourite Food

mee goreng..hm,ya jk li



5. The Favourite Thing
keretaku,motosikal ku,,motosikal ko banyak dah ko telan aku pnye duit,,pasnie krte aku plak nak anta kat bengkel,,aha..my nokia N95 jgn dilupai,,,



6. A City I was Born

selangor,hospital besar kualu khubu



7. A Nickname I Had

adek,wan,dedeq,salman,bulat,nabil,kawan aku panggil.
dread name aku time dalam hip hop team,
serol famlly aku panggil,
adrin ardinary wan hazel nama terbaru aku,,hehehe.xdelah.

8. A Favorite Color

pepel n merah..=p

9. College Major
carilah sndiri..

10. Name of My Love

kosong..xda eh..=)

11. A Hobby
pam tayar krtapi n tolong mama masak,eceh,mengade ngade plak,


12. A Bad Habbit
aku jenis smple..xde kot.hehehe..


13. Wishlist
laptop lah,,
booster,sound system.power amp utk krte aku,,sgle jnis mke over utk krte,hehehe


xde..mlas nak fikir..g pn bnyak member yg masih berhutang tag..hehehe



2 comments:

مرهمه جونايشا said...

11. A Hobby
pam tayar krtapi n tolong mama masak,eceh,mengade ngade plak,
=Tak boleh belah wan....pam tayar keratapi...bia betul..-.-tolong mak masak...ecehh...mithali benarr nehh.. :)

Wan_hazel said...

ahhaha..mesti lah..wan kan budak baik..ehehe..hobi tu pam tayar kreta api