Wadah Madrasah Pengalaman: Menyingkap selangkah 2009


Thursday, January 1, 2009

Menyingkap selangkah 2009

Zamzam alakazam,

Umur adalah satu angka,
Jika kita xkisah,
Ia takkan menjadi masalah,
Pergh,Rm100,0000.00 respect.huhuhu.


Chewah,aku nk ckap pasal azam gak ke?,xdelah,aku nk mencelah je dlm entry aku smpene 2009 nie.alah,lagi2 borak pasal 2009.xhabis 2009.xksahlhkn,kta meraikn prmualaan thun bru nie.dlm keadaan kte org yg msh cergas,shat menyihat nie.syukurlh erk.


Pg tdi smpat gak aku on YM aku,alah,menang aku slalu on YM aku.nk djadikan permulaan crte je.aku mstilh chat dgn teman2 aku,hehehe.thankz ya 4 da wish..selamat tahun baru gak wat die orang.hope ape yg korang impikan tertunai ya..hehehe,


Mase aku tgh dok lyan member chat aku.BUZZ,biaselh kn.sowg name yg aku xknali,mulekan chat ngn aku,hm,aku pn xtaw cmne erk,name die tsenarai dlm list YM aku plak.hm,aku pn xknal die.dlm pde 2 kte bknalan lh.wpn kte dh knal kot.aku cek dlm FS aku,aku dh dh jd fwen die.hm,apelah aku nie.aku plupe kot.aku tnye die,die pn xtaw aku.alahai,ape je lh.


Pastu,die nk off9 dh,2,3 minit pastu ade sowg g.alahai,nie pn aku xknal.kte borak je.so aku ade kwn bru utk thun 2009 nie,wpun die org dh lame tperuk dlm list YM aku.hehehe.cmat bkenalan erk wat die orang 2.aku rase korang pn ade gak mengalami pkare yg cam 2 kn.wpn tsenarai dlm list YM korang.tp korang xknal kn?tulah,byk sngat member.hehehe,sowie erk,wat kengkawan aku,kalau aku xmengenali korang.peace.








Hazel tetap hazel walau apa nama diberi sekalipun.



No comments: