Wadah Madrasah Pengalaman: Apa ada nya


Sunday, December 28, 2008

Apa ada nya

Hari nie,hari minggu,xde bnde yg menarik dlm biodata hidup aku hri nie...
Xde yg menarik pn..


Sketika aku menyingkap kaca mata aku,mrenung dseblik penglihatan yg bbza.namun apa yg ku kecapi.?its nothing..blank,look like im blind.tp aku msh dpt melhat..namun aku bute mlhat dsbalik kekuasaan Allah s.w.t.aku hnya sekadar menumpang didunia tnpa pengertian...


Ehem2..aku mulekn.ari nie aku dok thdu2 kek yg kakak aku wat,nie ah,pic kek lapis yg kakak aku wat.aku pn xtaw ape name kek lapis 2.yg nie kkak aku ptong 3 dri sbji kek.so jd sku lh kek 2.kakak aku nie jual cmtulh.bleh dptong2.roll kek lapis pn ade gak.ade yg sg3,sg4 n bulat.nampak x.?





Owh ye.pasal erk kakak aku wat?n utk ape?ye ye,aku jwb persoal 2.sbnarnye,kek lapis nie kakak aku wat utk mak mertue jiran aku 2.alah yg aku bwe bjaln2 ke kpg bdye 2.org dr smenanjung 2.hehehe.fmlly mertue jran aku.abg Halim 2.alah gitu2.hehehe.mlm nie die org blik sne g.entahlh xtaw lh pkul bpe pnerbangn die org 2.yg aku taw mlm nie die org blk.ptg td smpat gak aku jmpe die org.wish gd bye kat die org.chewah.nanti die org g sarawak nie lg kot.aku dh pesan awal2 dh.kalau nk g lg 2.aku sruh die org bwe lbh duit.hahaha.


Wat die org.Zoom Malaysia...hope ingatlh knangn korang kat kte org kat sarawak nie erk.salam perpisahan keep in touch u all.nice 2 noe u.




Hazelisme,


Semoga 12 bulan mendatang penuh cemerlang,
52 minggu kebahagiaan,
365 hari keberkatan,
8760 jam penuh kasih sayang dan
525600 saat penuh senyuman.

SELAMAT MENYAMBUT 1MUHARAM



No comments: