Wadah Madrasah Pengalaman: kalau dah tahu abaikan...


Friday, February 20, 2009

kalau dah tahu abaikan...

nie bagi sesapa yg dah taw abaikan je erk,,nie nak kasi taw kat yg xtaw je...


sowie paparan xbrape jelas

tengok x yg kat anak panah 2..ade 2 bhgian..korang klik kat compose ye..senang skit..xlah bercelaru dgn kod2 yg terkeluar nanti..

korang tulis lah apa yg korang nak,,lepas 2 korang highlight kan,,macam yg dalam pic 2



lepas 2 korang klik dekat yang de simbol TT...n kluar lah seperti yg didalam pic 2

lepas 2 jadilah,,selamat mencuba...kalau xdapat gak,,,tak taw lah masalah ape g..hehehe...





hazel nak g solat jumaat



5 comments:

fyfahツ said...

still cannot la...

Wan_hazel said...

Xdpt gak...wah.mcm mane erk...sowie xdapat tlg.

-SRISUFI- said...

BRAAVO....

teruskan ajar.

sik sumer org tauk...


hehe

-SRISUFI- said...

BRAAVO....

teruskan ajar.

sik sumer org tauk...


hehe

Wan_hazel said...

yalah kak sri,,hehehe,,,mucuk ktk ya..hehehe