Wadah Madrasah Pengalaman: untuk kamu...


Saturday, February 21, 2009

untuk kamu...

Mekar kuntum bunga,
menemani suci nya embun pagi...
Kelihatan kumbang berterbangan disamping mewanginya bebunga,
Tersenyum indah sang bunga mengukir nurkilan cinta...

xxxxx

Bertemu semula kita dimedan maya,syukur masih dipanjangkan umur.sihat2 hendaknya...Alhamdullillah, assgment aku telah ku langsaikan...senang mula terbit dihati,tiada lagi kurungan untuk kebebasanku...mula tenang pemikiran tanpa ada persoalan "siapkah asgmentmu??"...menunggu untuk di print out sja lg.namun muncul pula hutang yg perlu ku langsaikan.aku telah di tags oleh zatie...so aku dgn senang lenang nya menjawab nya...hehehe







senaraikan 5 hadiah yang anda impikan

-handphone
-kerete sport
-laptop
-makanan
-sound system yang gempak


# alasan terhadap pilihan tersebut...........

-handphone sebab aku minat nak kumpul handpone,,eh yeke??hehehe
-kereta sport sebab aku suke lah,,hehehe
-laptop senang untuk aku update blog..tapi mahu nye yang paling canggih hehehe,,
-makanan plak dapatlah aku mngenyangkan perut aku,,stok untuk setahun k..hehe
-sound system plak,,kasi bilik or kreta aku bising..hehehe


5 impresi terhadap orang yang diminati..

-lucu
-comel
-sopan
-hormat orang tua
-bijak berbelanja
(tak semestinye lah,,,hehehe,,)

5 perkara hebat yang pernah dilakukan

-terjun dari rumah nenek aku tgkat 2 , time aku g kecik,hehe
-bawa kereta 140km/j...(bagi aku dah hebatlahkan)
-buat cikgu menangis time form 4 n 5
-melawan pengetua time form 6
-xtaw g
*****notis skang aku dah baik erk,,hehehe

5 Ciptaan Yang Paling Disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi)
-alam semesta
-handphne
-blogger
-Y.M
-wanita..hehehe


5 Perkara Paling Dibenci
-orang xmenepati janji
-orang yang suka cakap blakang aku
-orang suka blagak
-bodoh sombong
-suka menipu
-suka mencuri
*eh terlebih plak,,,banyak g 2..



5 Orang Yang Hendak Ditagged
-Along arman
-Fyfah
-Ierah
-iqah
-lilly






sowie kalau tags tidak dapat dicopy...kalau xdapat..sila abaikan k..hehehe




No comments: