Wadah Madrasah Pengalaman: dapat award dari adah dan Lovillea


Wednesday, March 24, 2010

dapat award dari adah dan Lovillea

award dari
Lovillea dan Adah


tengs...2 orang skali kasi aku award yg sama..hehehe

nak kasi sape lagi erk...mesti kasi 20 orang...so aku bagi taw kat tagboard korang k



4 comments:

NichKhun said...

cik wan hazel.. time kaseh ye sebab tag saya.. nanti saya da jawab saya buzz kembali.. hehehe btw ase cam sungguh2 tak layak je untuk award itu sebab saya tak top pom.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

FyZa said...

tengs ya,,=)

✿ shuhada said...

hahah! boley pun.. masuk kotak ni..

tengs a lot ye wan.. nnti i wat n3 ye.

Wan_hazel said...

ok...peace