Wadah Madrasah Pengalaman: Kini kau dan aku hanya tinggal kenangan,biar gambar ini bukti ku memohon maaf pada mu


Tuesday, March 23, 2010

Kini kau dan aku hanya tinggal kenangan,biar gambar ini bukti ku memohon maaf pada mu

Hari nie hari selase,
orang suke makan ape...?
Maaf ari nie aku tak berapa ok.

Aku sering terdiam,
Membiarkan sinar mentari memancar kewajahku. Penghawa dingin aku buka sebesar yang mungkin. Aku mengigil bukan kerna aku sejuk, bukan jua kerna aku takut. Aku mengigil kerna kesedihan yang aku alami. Perjalanan hidup aku seolah olah terhenti seketika. Detik saat jarum jam turut terhenti. Lantas saat itu kubiarkan diri ku mengelamun...




Hari nie bermula sebuah kehidupan aku yang suram. Aku pun tak sangka perkare macam nie terjadi kat aku. Aku betol betol tak sangka. Selama nie, elok je depan mata aku, setia, tak pernah g mana mana tanpa aku. Sentiasa je ade ngan aku. Sekarang, kau pergi tinggalkan aku. Kenape baru sekarang. Kenape bukan dari dulu lagi. . .

Maaf,aku taw aku banyak wat silap kat kau. Aku tersenyum pun bukan bermakna aku sentiasa epy. Aku gelak pun bukan bermakna semua yang aku wat membahagiakan aku. Aku wat semua untuk kau. Kenapa kau pergi. . .

Sekarang baru aku sedar,mase tak dapat diputar balik. Patutlah orang kate,

"jangan terlalu sayang,biar ada rasa benci sikit. Kalau benci jangan terlalu benci,biar ada rasa sayang sikit".
Hari nie banyak mengubah aku. Aku dapat rase,bila kau terluka, aku jugak yang rasa basah tangis kau. Maaf sekali lagi,selame nie aku sering pijak kau, namun kau tak hargai ke, kemane pun aku pergi,aku tetap ajak kau sekali. Kau ikat aku, sampai berpeluh aku. Kau tak sedar lagi ke. Aku tahu aku selalu biarkan dibawah,namun aku dah beri selanyak lanyaknya penghormatan kat kau.



Mungkin antara kite dah tak sehaluan, dan sekarang aku akan tinggalkan kau sendirian, itu mahu kau kan. Biarlah kau bersama teman teman kau yang lain.




Kini kau dan aku hanya tinggal kenangan,biar gambar ini bukti ku memohon maaf pada mu...wahai kasut Vans hitam ku..



Masih dalam mood kesedihan.

Hehehe.



4 comments:

purplish.pink said...

macam tak sdehh pon..
suka la tu boleh beli kasut baru. =p

Wan_hazel said...

hehhehe...betol betol betol...dapat gak beli kasut baru kan..hehe

LaDolce RhiyadZh said...

Wan buat suspen je! Ingat putos cinte ke ape ! KASOT JE RUPENYER !
MASYALLAH ! =='' BARU NAK NANGIS

Wan_hazel said...

LaDolce RhiyadZh

alahai sampai entri ellama nie oun LaDolce RhiyadZh baca gak?/ahahha