Wadah Madrasah Pengalaman: Drama Janji Kekasih di slot Zehra TV3. OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud Lirik OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud Download OST Janj


Tuesday, June 8, 2010

Drama Janji Kekasih di slot Zehra TV3. OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud Lirik OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud Download OST Janj










Drama Janji Kekasih di slot Zehra TV3.
OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud
Lirik OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud
Download OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud









Terbaru menghiasi slot Zehra, mengisahkan tentang kehidupan gadis remaja (karina) mencari ketenangan dalam kehidupannya. . Drama bersiri arahan Feroz Kadir yang akan menemui penonton TV3 pada 11 jun 2010, setiap juamaat jam 9.00 malam.


"JANJI KEKASIH" yang dibintangi oleh Jue Aziz(Karina), Ayu Raudhah(Aliyah), Fezrul Khan(Shah), Dato' Jalaluddin Hassan(Haji Safuan), Erma Fatima(Hajjah Hashimah), Mustafa Kamal,Ery Putra,Almy Nadia,Iqram Dizly,Puteri Sarah dan ramai lagi.


Drama 13 episod...

Sinopsis


Seorang gadis (karina) yang dimanja oleh keluarganya, segala yang diminta pasti akan diberi, wang ringgit bukan penghalang.


Bosan dengan karenah ibubapanya yang berlumba lumba memenangi hatinya. Akhirnya Karina mendaftar ke IPT. Namun usahanya tidak mendatangkan hasil kerana sikap malasnya dan suka berseronok.


Kawan sebilik asrama Karina, Aliyah sering menasihatinya agar berubah sikap. Tetapi Karina enggan dan berkata hanya dengan cara inilah dia berasa bebas. Malah Aliyah diupah oleh Karina untuk menyelesaikan segala tugasannya.


Dalam kehidupan yang bebas dan berseronok, Karina mula sedar saban hari betapa kosongnya nilai kehidupannya. Ketika hatinya mula terfikir tentang kesalahan dan dosa dosa silam. Muncul Syah, seorang pemuda yang dibesarkan dalam suasana keislaman. Keluarga Syah memang menjadikan Islam sebagai pegangan dan landasan hidup mereka sekeluarga.


Saksikan slot Zehra drama "Janji Kekasih" untuk mengetahui cerita selebihnya.


Mampukah drama ini menandingi drama "Nurkasih".



♣ ♣ ♣



OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud
Lirik OST Janji Kekasih afgan-padamu aku bersujud











Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud





DOWNLOAD










.



4 comments:

hans said...

best ke crita nih?

Wan_hazel said...

bez..wan ase crite nie bez..memang bez koz plakon nye wan minat..hehehe

Fatin Aliyya said...

mcm best jer.x sbr nk tgk

Wan_hazel said...

memang bez pun..heehhe.jumaat nanti tgk k