Wadah Madrasah Pengalaman: Salam Aidilfitri Salam kemaafan


Monday, August 29, 2011

Salam Aidilfitri Salam kemaafan

.


Salam korang..


Amacam persepian Raya???Hope semua dah selesai lah..Insya Allah esok kita akan menyambut Aidilfitri bersamaan 30 ogos manakala 31 ogos lak kita menyambut Merdeka..Diharap semua kalian sihat sihat lah hendaknya..Dan menyambut Aidilfitri dalam keadan yang serba lengkap...Amin.


Dua hari nie memang tak henti henti kemas rumah..Nak kata rumah besar sangat tu tak lah..Cuma setahun sekali je kan nak berhias dan berkemas ..Hehehehe..nak jugak pagi Syawal rumah kita berseri seri dan kemas..Tak lah sakit mata tengok kan.



K
orang ada masak lemang???Papa Wan ade..ehehhe...Berbuka nie leh lah makan lemang...hahaha..Mama Wan pun dah siap masak..Adik Wan pun dah siap iron kan pakaian..Wan lak dah sipa siap nak raya..ahahha..


Sampai disini je lah ...


Kesempatan nie Wan nak ucapkan Salam Lebaran Dan Salam Kemaafan..



Papai

.




7 comments:

aiman fanboy k-pop said...

selamat hari raya...bakar lemang????pos2 lah lemang tuh..mengidam nih....

CikGu Ma said...

wah...wah...meriah nampak...nak lemah sebatang bleh??hehehe..selamat hari raya wan...kelak kamek turun asajaya hari sabtu ...hehehe...

♥ Dea ♥ said...

slmt hari raya, ktk!!..:P

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

selamat hari raya ye wan . choki mintak maap ye kalo ade salah silap ye

:)

Cik Chokie said...

Selamat Hari Raya wan. chokie nak mintak maaf kalau chokie ada salah silap dekat wan :')

Salam Aidilfitri .

zahidahwahid said...

selamat hari raya wan...maaf zahir n batin...raya jemput datang rumah....

Wan_hazel said...

Selamat hari raya semua....tengs all