Wadah Madrasah Pengalaman: GA tamat ..


Saturday, January 5, 2013

GA tamat ..

.



Assalamualaikum...


Hari nie makna nya GA yang wan lancarkan dah tamat..GA nie tak mendapat sambutan sangat pun..Mungkin syarat syarat nya agak susah kot..Nanti lain kali nak wat yang lebih senang je lepas nie ok..Owh ye, nampaknya Wan tak termasuk dalam top 10 makna nya hadia istimewa tu tak de lah kan seperti mana yang dijanjikan..Hadiah untuk 1 2 3 4 ada..jangan risau..


Pemenang nya...

 No 1
StrawBerry Cynta Syasya

No 2,3 dan 4
Anith Amalina
kira akira
Nadhirah Noor Khan



Taniah kepada pemenang yang tak menang tu cuba lagi ye dihari lain..Insya ALLAH..

P/s: pemenang sila berikan alamat lengkap ,no hp dan nama korang k..Wan akan post kan..Korang PM wan kat fb Wan hazel .


.





6 comments:

SYASYA @ SYAHIRA NADIA said...

alhamdulilah..menang juga akhirnye,... :)

aneyz said...

salam alaik x taw pon de GA..
btw tahniah spe menang tu ^_^

Unknown said...

alhamdullilah menang

Eymasu said...

tahniah yang menang..(^_^) DKDE

Dingdang said...

tahniah kepada pemenang.
takpe wan, lain kali boleh cuba lagi :)

Unknown said...

hadiah dye cute.... XD