Wadah Madrasah Pengalaman: GA tamat ..


Saturday, January 5, 2013

GA tamat ..

.



Assalamualaikum...


Hari nie makna nya GA yang wan lancarkan dah tamat..GA nie tak mendapat sambutan sangat pun..Mungkin syarat syarat nya agak susah kot..Nanti lain kali nak wat yang lebih senang je lepas nie ok..Owh ye, nampaknya Wan tak termasuk dalam top 10 makna nya hadia istimewa tu tak de lah kan seperti mana yang dijanjikan..Hadiah untuk 1 2 3 4 ada..jangan risau..


Pemenang nya...

 No 1
StrawBerry Cynta Syasya

No 2,3 dan 4
Anith Amalina
kira akira
Nadhirah Noor Khan



Taniah kepada pemenang yang tak menang tu cuba lagi ye dihari lain..Insya ALLAH..

P/s: pemenang sila berikan alamat lengkap ,no hp dan nama korang k..Wan akan post kan..Korang PM wan kat fb Wan hazel .


.





6 comments:

StrawBerry Cynta Syasya said...

alhamdulilah..menang juga akhirnye,... :)

^_^ aneyz ^_^ said...

salam alaik x taw pon de GA..
btw tahniah spe menang tu ^_^

kira akira said...

alhamdullilah menang

eymasu said...

tahniah yang menang..(^_^) DKDE

Nurul Faiz said...

tahniah kepada pemenang.
takpe wan, lain kali boleh cuba lagi :)

HariSaya La said...

hadiah dye cute.... XD