Wadah Madrasah Pengalaman: Biodata seorang blogger .. ahahaha


Tuesday, January 21, 2014

Biodata seorang blogger .. ahahaha

.




http://4.bp.blogspot.com/-G9niivA3AXw/T8i8Ci1b9WI/AAAAAAAAL3A/uQiyFbgodW0/s1600/wan+hazel+doodle+story+buku+line+satu.png 


Nama : Wan Hazel
Tempat Tinggal : Kuching , Sarawak
Tempat lahir : Selangor
Makanan kegemaran : Asalkan halal
Minuman kegemaran : Asalkan halal
Cita Cita : Nak jadi orang berjaya
Hobi : Kacau orang belajar
Impian : Berjaya dalam kehidupan
Kawan karib : -
Musuh : Banyak kat sekolah
Warna kesukaan : semua

Rindu pulak zaman sekolah rendah
Zaman budak budak sekarang nie mana de benda camnie kot
Rasa teringin sangat nak masuk sekolah balik diwaktu yang dulu
Kalau dulu tanah rumput kayu batu dijadikan permaianan bersama
Sekarang rata rata menghadap papan elektronik masing masing

Kadang terfikir
Entah apa pulak akan terjadi pada anak anak selepas ini
Dunia yang semakin moden semakin meninggalkan keistimewaan dunia




.




6 comments:

Aniq Bukhary said...

Biodata macam nie pun ada.. hehe.

Btw, memang betul Wan.. Zaman yg paling seronok adalah zaman persekolahan.. Saya pernah tulis pasal benda nie dalam blog saya sblm nie...

Sobri Yaacob said...

zaman skrg gajet n ipad mejadipneman..mana mau dah sentuh batu2 wat permainan :)

timm_bill said...

mcm comel je, mcm cute je..tringt pulk zamn sek dlu..ada bku cntik2 buat biodata kwn sekelas..

Hana Jalil said...

Hobi tu memang terbaik. Hahaha.. Owhhh, orang selangor lah nih..

Akeyla Azmi said...

aaaaa rindunya hahahahhahaa
makanan asalkan halal tu yg penting tu hihihihi

Akeyla Azmi said...

hm maju sangat kan. kesian,
kad uno pun takpernah pegang heheheheheh mainan kampung, getah, lompat sini situ pun tak hehe