Wadah Madrasah Pengalaman: Camnie asa kepak ??? Nyaman ka xbez..


Sunday, January 18, 2009

Camnie asa kepak ??? Nyaman ka xbez..

Camnie asa kepak nyaman ka xbez???
Bgaimana rasa kepak sedap ke xbez?

Kepak-sayap
Kepak-penat

Adoh,tang bena jak upa ku merik maksud ngn sdak eh,tuk mlas ku nk nulis maksudnya.mun owg sberang nun fham,fhamlh nya.hehehe.

Kuterjah ombak kenangan semalam,dmana aku,.?berpaksi sudut 90darjah aku mengeomatrikan gas nitrogen yg meransang saraf2 pemikiranku kearah kegembiraan yg mengajak aku trus tenggelam bbicara tentang hari kelmarin.kegembiraan yg menyebabkan jemari ku semakin menari2 menekan papan kekunci sambil mtaku menatap wajah skrin yg mengeluar huruf tatkala jemariku menari.membentu 1 perkataan yg dpt mluahkn 1 bingkisan utk dratap.thenti jua disaat jmariku penat brehat justeru titik noktah menjelma.




5.30pm aku btingkah dgn pemikiranku mengajak jasadku melangkah keluar utk menyediakan tmpat untk memangang.30minit masa aku peruntukkan utk membuat arang membara mengeluar chya merah dan kepulan asap,trasa hangat bla dsentuh.

(susah aku nk bcrite pakai ayat2 fantastik nie,xyah je lh,aku nk crte cam biase je.hehehe)



Dah siap smue,arang pn dh marak,ape tnggu g.panggang g lh,tme nie kre2 jam 6.15pm.kat sarawak memang cpat mlm.angkat bau.wah menusuk kalbu bau ayam panggang.kepak ayam,..(manggang kepak manok,kito juak jd ke kepak,nang bukan2 eh)



Dlm 30minit aku panggang kepak ayam nie.so ble dh masak,angkat lh.wah,sedap nye.nyam2.kalau nak korang wat lh sndiri.








Hazel msh trasa gik manok panggang lam pewut tok,kmk mdah ajak.hehehe



No comments: