Wadah Madrasah Pengalaman: pembahagi silang bermadah


Monday, January 19, 2009

pembahagi silang bermadah

Bkan niat aku nk lupa korang,skang nie mase pn dh xmenentu.hope korang fahamlh.kalau aku xchat ngn korang.aku taw aku bkn artis,xtknal pn...


smalam aku chat ngn kak anne n kak nuwen.dua org kakak nie,aku dh knal lme gak.kak anne,hari nie die dh brangkat dh nk g ke seoul korea.hope kak anne slmat pergi n slmat pulang."jgn lupak ole2 mek kak anne,hahaha,kmk mdah ajak"msti abg aizam wndu kat kak anne erk.hehehe,


oh ye..pic kat atas nie..time nie aku ronda2 kawasan kampung baru..tak jauh dari kampung aku,,,cantek tak pemandangan nie..aku lepak kat sini lah dgn member aku,,,kuat nye angin time nie...hehehe..

pagi tadi aku pas exam,B.I nMATH..senang lah kgak,,nak kate susah 2...tak gak,,hehehe..tengoklah nanti camnie result aku,,,lepas nie mulai esok aku dah cuti dah..bulan FEB baru ade klas g..pas tahun baru Cina,,KONG CI FA CAI...hehehe..hm,,,that all 4 today





makceh kat kak sri,,,aku ambik je kad nie,,,hehehe..salam tulus ingatan wat kak Sri..peace..jga drik,,