Wadah Madrasah Pengalaman: krete kakak aku rosak (teringat kisah J aka JPJ)


Friday, April 16, 2010

krete kakak aku rosak (teringat kisah J aka JPJ)

Semalam krete kakak aku rosak tepi jalan, lepas tu sape jadi mangse,aku gak jadi mangse.huhuhu. Mase tu ujan rintis rintis, ape yang diharap dengan aku, diploma kejuruteraan elektrik (kuasa). Aku bukan mekanik, alek alek aku pergi bengkel jemput tauke cina tengok tengok kreta kakak aku. Huh,nasib bek tauke tu kawan aku, senanglah kan, waktu malam tu, bayangkanlah.





Mase tu aku teringat mase aku dulu dulu,mase aku maseh gune motosikal. Motosikal aku memang dah tak bleh kua jalan dah, law kua mesti kene saman. . .



"J,sowie ah J,aku tak sempat beli ah"dengan muke slamber aku.

"eh,tak de sowie sowie,nape tak pakai lampu"


"alah J,ape gune lampu jalan J,banyak J,terang terang je J"sambil aku menepuk nepuk bahu J.


Beberape minit lepas tu, tayar motosikal aku dipancet oleh J.



"wow,wow J. nape pancet tayar aku. Lu jangan cari pasal J" aku tunjuk buku lima aku.


"jangan marah brother, ape gune angin sane sane, banyak angin nie brother" J buat muke berlagak nye..


last last aku kene saman,,huhuh





Terkena lagi aku,hm, ape lah aku. Maaflah J. nape erk aku kene saman tempat yang jalan nye lengang erk,,hm... aku pun tak taw.undang2..huhuhu... tapi yang aku taw..kisah J tu rekaan aku je..hehehe..


Owh lupe plak,J tu sebenarnye JPJ . Hehehe.
K lah geng, hati hati k.






.



4 comments:

husnazainal said...

klaka jek J tu kenakan ko blik kan..hahaha

Wan_hazel said...

hehehe...a ah lah..huhuhu

chemay said...

cam mane leh dpt pic tuh??
abg J tuh siap boleh slambe jew
hhahha
^____^

Wan_hazel said...

pic tu wan edit..hehehhe...wan pun slumber je dalam tu..hehehe..