Wadah Madrasah Pengalaman: Lagu dan lirik adek Mia Sara atau Amani (adam Maya)


Friday, May 14, 2010

Lagu dan lirik adek Mia Sara atau Amani (adam Maya)











dengar lagu nie..Wan suke lah lagu nie..Adeq Mia nie comel..Adeq Mia Sara Nasuha..lepas nie tak de g nak tengok Adeq Mia Sara nie..koz cite AdamMaya kan dah tamat..huhuhu...so Wan saji kan korang ngan video nie k..


Selamat menonton..jangan tak tengok jangan tak dengar,,,Rugi law koran tak dengar lagu nie,





lirik lagu ADEQ MIA SARA


Mia sara,
waktu pagi,
kau sinari,
hidup ini,
bangun papa,
bangun mummy,
Kau sebut ditelinga kami,

Satu hari kau kan pergi,
tinggal kami bersendiri,
walau apa kan terjadi,
kau tetap akan kami cintai...


Owh Mia Sara,
tidurlah,
kami kan bersamamu,
dibuai mimpi yang indah,
dan doa papa mama mu.


Tidurlah Mia Sara,
tidurlah Mia Sara
tidurlah Mia Sara,
tidurlah...


Mia Sara
yang pertama,
anugerah terutama
senyuman mu
belai jiwa
pengubat hati yang lara
tuhan lindungi permata
selamatkan
sentiasa
dari duka didunia akan kita hadapi bersama...












17 comments:

Krole said...

wuahhh lagu bes n cute rrrrr!!!!

Krole said...

one more times cutenyeeee!!!!

Wan_hazel said...

krole,,,

one more times cuteeeeeeeeeenye....
lagu tu pun sedap..hehehe

◘ummy gummy©◘ said...

comel sgt mia nehhh
meleleh air hidong tgk pix dieh.
hee =)

FyZa said...

nice song..sapa eh yg nyanyi..huhu..hbt btul penangan adik mia sara nie..hoho

+akufobia+ said...

cutecutecute.(walau tak layan adamaya.gigit.)

eyQa;)) said...

suke amani !
comelcomelcomel . hee

evaa said...

wahh ramai peminat mia sara nih


gud luck exam :)

Wan_hazel said...

◘ummy gummy©◘

hehehe..melelh air digung..hehehe...nie nape nie??/tak kan nak telan mia kot..hehehe

Wan_hazel said...

FyZa

wan pun tak taw sape nyanyi lagu nie..wan jumpe kat utube terus je uplod,,,hehehe

Wan_hazel said...

+akufobia+

hehehe...rugi tak layan adam may..tp hkikatnye wan layan adam maya time dah hujung2 cite tu,,ehhehe

Wan_hazel said...

eyQa;))

amani comel..hehehe..

Wan_hazel said...

evaa

tengs..hehehe

husnazainal said...

layan...best la lagu ni...sape penyanyi nye?

Alyssa Villamor said...

best lagu ni, very sweet :)

Wan_hazel said...

husnazainal

kawan wan cakap afdlin sauki bawak lagu nie...

Wan_hazel said...

Alyssa Villamor

yep btol tu...bez lagu nie