Wadah Madrasah Pengalaman: Lelaki boros kerana wanita.


Wednesday, May 12, 2010

Lelaki boros kerana wanita.







carian google









Betul ke? Lelaki boros kerana wanita?.


Nie pandangan dari pancaindra Wan. Just pandangan. Betulkan Wan, jika Wan salah. Skang kebanyakkan pasangan wanita atau lelaki melihat poket. Duit duit wang wang. Betul ke?.


Kadang kadang Wan terfikir kenape kawan kawan pompuan Wan asyik dapat patung, cadbury, mam tempat mahal2, dapat handphone baru, dapat ape je yang diorang nak. Cakap je nak ape. . . Betul ke lelaki terlalu baik macam tu, or waktu mula mula je baik dah lepas tu macam macam alasan plak yang lelaki bagi. Lelaki macam tu ke?


Hm,,wanita merajuk skit nak patung nak hadiah. Huh,betul ke wanita camtu? Ada nak komplen tak?


Lelaki boros nak tunjuk kasih sayang kat wanita ke?

Atau tu bukan boros?

Atau tu pemurah kasih sayang?


Camne erk.



.



6 comments:

shaa bonitaa said...

mmm...ade jgak pmpn yg jenis suke mintak barang ni,die nk tgk laki tu btol2 sanggup x berkorban untk die..
tp ade jgk sbenanye pmpn yg jnis suke amek ksempatan..espeshely kalo die da thu laki tu jnis yg poket tebal...
heheeee :p

Wan_hazel said...

hehehe...camtu ke...wan ase camtu lah kot..jgn ade yg kaki kikis je lah kan

kama comot said...

kadang2 perempuan tak mintak pun. memang lelaki yang pemurah. practice untuk jadi suami sejati :)

Wan_hazel said...

hehehe... tapi lepas kawen tetap camtu gak ke??hehehe

sı kǝchık said...

love is all about give n take..
x ksh la sbgai gurl or boy, kita msti adil.. x kan stiap kali nak kluar nak suoh lelaki blnja kan..kdang2 pmpuan 2 kne gak offer.. sbb, kdang2 lelaki ni x de duet pun, tapi disbbkan nak tnjuk macho, die nak gak blnja, bg hadiah atau pape je la.. so, gurl kne gak pndai tolak kalo slalu sngt lelaki bg hdiah kt die.. hadiah 2 x penting.. ksh syg 2 yg pnting.. itu bkn cara tnjukkan ksh syg..

Wan_hazel said...

sı kǝchık

tengs pendapat tu,,,,wan pun ase camtu,,hehehe...