Wadah Madrasah Pengalaman: Seronok hari nie...30 hari lagi nak Syawal


Tuesday, August 10, 2010

Seronok hari nie...30 hari lagi nak Syawal

.





Salam korang







Selamat menyambut Bulan Ramadhan..Tadi dah start Tawareh kan..Korang tawareh tak??? aha kantoi tak g tawareh..


Seronok sangat...Baru Wan dapat rasakan setahun dah berlalu..Lain je feel nye.. Sayu sayu dengar orang mengaji..Tak taw nak kasi taw camne..Tak dapat Wan nak lakarkan perasaan tu..Tenang sangat..


Indah nye Bulan Ramadhan kan..Korang dah siap siap ke nak bersahur ape...Wan dah kasi taw mama Wan nak mam nestum..hehehe..Sahur pepagi nie Wan susah sangat nak mam..tak biase..Sebab Wan jarang sarapan..Tapi nak ambek berkat Wan bersahur gak,,,terus subuh kan..



Pagi tadi Wan dapat Cek dari NUFF so Hari yang epy lah kan..hehehe









Tu jelah..




Jangan ponteng pose taw...






.



6 comments:

Q said...

Selamat menyambut bulan ramadan al mubarak ini. tanamkan azam hindarkan kemungkaran dalam hati. moga dipermudahkan oleh Allah dalam segala urusan.

illianahidayah said...

selamat berpuasa wan..:)

Wan_hazel said...

Q

tengs,,,

Wan_hazel said...

illia

tengs..selamat berpuasa gak..

fiezah91 said...

dpt cek.. yeah.. wit posa.. blh spon mek sungkei tok ^_^

faizol said...

tq...info yg berguna..