Wadah Madrasah Pengalaman: Mama..adeq berkumur boleh je kan...tak batal puasa kan..


Saturday, August 14, 2010

Mama..adeq berkumur boleh je kan...tak batal puasa kan..

.





Salam kengkawan







Nie adeq nie..hari ini hari sabtu...tak de sekolah..Bez sangat adeq bleh bangun lewat..huhuhu..Jam 9 pagi adeq bangun..tapi kan ari yang tak sekolah nie tak bez lak puasa...Jap je ase lapar , law kat sekolah bleh main main ngan kengkawan seronok , bleh jumpe cikgu Azie , cikgu Norashikin semua lah cikgu.. kecuali lah cikgu Aziz..Adeq tak suke...


Jam 2 petang tadi adeq dah mula rasa haus.. adeq kasi taw mama nak puasa sekerat ari tapi mama tak kasi lak..

"adeq kan dah dewase , tak lame g nak berbuka nie...tahan ye adeq manje"
mama kasi taw adeq tapi tak tengok muke adeq pun..

"jam brape berbuke mama"
adeq berulang ulang tanye soalan tu...

"hari nie jam 6.48 petang , dah dah g tengok TV"
mama tarik idung adeq... geram nye kat mama..






Korang taw tak arinie adeq slalu je cuci muka dan berkumur..tapi kan nape air yang adeq kumur tu masuk banyak kuar plak skit... huhuhuhu..adeq tertelan kot..ase nye tak batal puasa kan..


Janganlah kasi taw mama adeq.. adeq tak de baju raye nanti..cian lah kat adeq...cayang adeq tak???







Adeq rindu abang Wan..bila abang Wan nak balik...








.



7 comments:

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

haha..cengkelat nih..gtau mak gak..

"mak tgk abg wan..die men tipu mak..die xpose...tgk tuh...die men minum2 air..konon kumur mak...eiii..mak jgn beli baju kt die au..bli kt kte jerk..bio die xraye..weksss..."

=)

✿✿ Y-A-N-N ✿✿ said...

hehe. adeq ya ditelan nya air ya. ne ndak keluar sikit jak. hehe. :D

Wan_hazel said...

✿✿ Y-A-N-N ✿✿

hahhaa,,,yalah yann ooo...ditelan nya aik yalah aik kua skit jak..shhh....boh bising2

Wan_hazel said...

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥

hahhaa...jgn lah kasi taw.,,,nanti tak de bju raye lak...waaaaa...nak aye nak raye..huhuhu

emieysandra said...

ha..gitahu mak!
comelnyer adeq wan ni..
nk kakak angkat bOleh?ehehehe

~_^

Wan_hazel said...

emieysandra

hahhaa,,kakak angkat tak tahan jage adeq nie nanti,,,hehehehe

Jia Abas said...

sudah follow kamu ;)