Wadah Madrasah Pengalaman: Luangkan masa untuk diri sendiri


Friday, June 17, 2011

Luangkan masa untuk diri sendiri

.

Ok..Tak yah jerit jerit...Memang lebih encem dari Noh hujan

Salam korang..

Baru sempat nak update entri..Dua hari dah asyik update icon shoutbox dan siapkan tempahan..Alhamdullillah semua dah nak selesai..Mula mula tinggal satu lepas tu tambah lagi satu..Jadi lak dua..Syukur gak rezeki tak putus putus..


Drama Nora Elena pun dah habis..Tak lah Wan asyik gigit bibir je cemburu dengan aaron aziz..Cemburu lah bila Awek berlakon jadi isteri orang..Ok tak yah cerita sal Lisa Suruhani dah..Wan tak curang dengan dia pun..Tapi dia yang pilih Yusri..Nak wat camne..Wan tak nak lah bertepuk sebelah tangan biarkan lah..G pun Siti Saleha dah de untuk Wan..Hope kali nie menjadi lah hubungan Wan dengan artis nie..hehehe.


Eh eh..Mengada lak Wan nie..Perasan tak habis habis..hahaha.Mengada ngada je wat cerita..Menipu je lebih..Sapa lah yang nak Wan nie..Tutup cerita pasal tu..Jiwang karat sangat nanti..Korang baca pun terus jatuh cinta kat Wan..Tu lah yang Wan tak nak..Law korang muntah muntah ok gak..hehehe.




Sabtu dan Ahad depan (25-26) Wan akan wat kursus di kawasan pendam daerah sadong jaya dekat sarawak lah.Kursus membina laman blog..ataupun dikenali dengan projek Y-Blog.Tenaga pengajar Wan lah..Masuk nie dah 3 kali Wan wat kursus nie....Sabtu belajar mengenai Blog..Ahad lak pertandingan blog sapa paling kreatif dan menarik...Hadiah semesti nya menarik..hehehe



k lah korang...


Tu je lah yang nak kongsi untuk hari nie..

Papai.

.




26 comments:

ツCik Ch0kiEツ said...

winkwink !! SUMPAH nk cakap sesuatu wan skunk lebih encem lau rambut pendek cam ni darpd yang dulu.. huhu

wish luck tok wan ^^' haha.. peace =)

daydenk farah said...

polah dekat uitm juak. kekeke

Bui Idzra Ryn said...

mun kmk join dptkah..?hehe

Memo_Hazel said...

25-26, tareh yang sama masa di serian lok. 25-26 09 10.

Wan_hazel said...

ツCik Ch0kiEツ

wah..ehehhe...tengs2..malu skit nie...hehehe

Wan_hazel said...

daydenk farah

mungkin bulan 7 lak mek polah kat meranek sia li

Wan_hazel said...

Bui Idzra Ryn

boleh jak..g jak ktk..p ktk dah pandey blog..ahhaha

Wan_hazel said...

Memo_Hazel

ya ka??xingat mek eh..ehehhe...

Bui Idzra Ryn said...

xdalah pandey ne..byk gk yg kmk nk belajar..hehe

Wan_hazel said...

mek jar basic blog jak..mok sidak sinun terdedah sikit dengan dunia internet tok..ya jak misi nya..hehehe

❤ miss.amy ❤ said...

huhu.. x paham bile kowg komen lam bhase sarawak.. btw wan.. nk ur email.. de problem sket la psal blog neyh :(( same problem.. comment box.. sy tataw cmne nk wat :((

Wan_hazel said...

ok nie mail wan..

Wan_scremohazel@yahoo.com

PM wan kat FB je

raima said...

rajinnya mencari nafkah utk anak bini =PP

Wan_hazel said...

raima

ahahha..cari nafkah utk anak kucing je raima..hahaha

Akeyla Frr . said...

Gedik :P HAHAHA

Aerol Hafiezi said...

wan berangan jew lebih.. hehehe

wa khairul onggon said...

Selamat ngajar Wan.. cheewah.. :)

Wan_hazel said...

Akeyla Frr .

ehehhe...

Wan_hazel said...

Aerol Hafiezi


hehehe...no komen

Wan_hazel said...

bang onggon..


makceh..ehehe

YB Raz said...

hyeee jejalan sini :)

Wan_hazel said...

tengs

Wijdan Hawani said...

Bertepuk sebelah tangan? Selama ni dua tangan eh? AGAGA :P

dak eina said...

xleh blah bab cite sal awek (siti saleha n lisa surihani) kehkehkeh.

wah wan buat kursus eh.. bagus2 ;)

Wan_hazel said...

hahaha,,,aweks cute mane leh di tingglkn..ahhaha..tengs..a ah wan wat kursus..

Wan_hazel said...

Wijdan Hawani

ahahha...no komen