Wadah Madrasah Pengalaman: My New Handphone "Nokia Iphone 3315"


Thursday, June 2, 2011

My New Handphone "Nokia Iphone 3315"

.


Salam korang..

Kali nie Wan nak kongsi Handphone baru Wan..Nampak tak gambar kat atas tu..Nokia Iphone 3315..Wan sorang je yang pakai Handpone tu..Kamera 15.5 megapixel..6 kali Zoom..Handphone tu ade 4G..Leh online..Support semua jenis file...Leh install game PC gak..Software PC pun leh...canggih tak??Jangan jeles k..Kelebihan lak..Law jatuh tak hancur..Boleh main main baling ngan Handphone nie..



Skang nie Nokia N95 Wan dah rosak.Dah nazak sangat dah..So Wan tak taw nak berubat cara mana lagi dah..Cara kampung pun tak jalan..Law nak guna cara bandar..Bayaran agak tinggi..Akher nya Wan terima hakikat yang N95 Wan tak leh diselamatkan lagi..Hati sapa tak hancur..hari tu elok je kat atas katil boleh lagi Wan dengar lagu..Lagu raya lak tu..Wan dah pesan kat N95 Wan ..Jangan main kat tepi katil..nanti jatuh..Hm..Skang apa da jadi..Jatuh dari katil pun dah leh pergi..Patutlah orang cakapTakdir nie bukan kita yang rancang..Kita hanya boleh merancang je..Selebihnya kita berserah..


Rasanya lepas nie nak beli Handpone murah je..Yang mahal mahal susah lak nak jaga..Entah lah nak beli lagi ke tak..Or guna je "Nokia Iphone 3315" Wan tu..


K lah korang...

Nak wat pengambaraan lak pas nie..Dengan "Nokia Iphone 3315".


Papai.


.



30 comments:

dill said...

tembam!

dill.

Amirah Adnan said...

ihiks. comey jek

Wan_hazel said...

dill

hehehe...temban je..comel tak de ke??ahhaha..doodle wan yg tembam

Wan_hazel said...

Amirah Adnan

tengs taw

Meya Lolipop ♥ said...

betul tu wan . henpon mahal ni manja sangat . kalau henpon lama ni tahan lasak . kih kih kih . btw best apa pakai 3315 tu . baling pon hidup lagi cuma calar sikit je . kalau henpon mahal tu baling konpem masuk ICU . haha

Wan_hazel said...

Meya Lolipop ♥

betul tu meya...g pun ketahanan nyawa pun lama..wan guna phone tu dr 2003 lagi...sampai skang masih hidup lagi...hehehe

SofyIsmaiL said...

haha.. 'nokia iphone 3315' pn boleyy..

syieda said...

hikhik..alololo...murah2 lg cpt send msg or call..hikhik..

dr hp mhal byk fnction..^_^

Wani WW said...

hahahaha betuLLah .. pakai phone mahaL susah nak jaga .. anyway nokia Iphone 3315 tu mmg gempak :P

Aerol Hafiezi said...

wan ni buat lawak jew lebih! :D ..hahahaha,. ..

Cik Ladies said...

hahaha! terer punye phone.. 15.5 megapixel tu.. =P

Mohd Amin Aizuddin said...

doodle gemukkkkk

alyajane said...

hahahahha comel doodle ya hehe ada kah handphone kdak ya?? x cayak jak asa,, hoho biasa lah kmek x amik tauk glak gadget2 bah hahhahaha

Cik Lya said...

heheehehe...
klaka laa...
tp handphone mahal ta tahan laa kalau jatuh2 ni..
cepat aje dy rosak...

Wan_hazel said...

SofyIsmaiL

ehhehe....asal ade je kan

Wan_hazel said...

syieda

setuju setuju,..wan setuju

Wan_hazel said...

Wani WW

hahaha...canggih sgt nokia Iphone tu..ehehhe

Wan_hazel said...

Aerol Hafiezi


ahahha...aerol jgn jelez tgk HP wan k..ahahah

Wan_hazel said...

Cik Ladies

ehhehe...gambar kualiti punya..memang hebat kan..

Wan_hazel said...

Mohd Amin Aizuddin

hehehe..bukan gemuk tapi kurang kurus..ehehhe

Wan_hazel said...

alyajane

makceh..doodle biasa jak ya

Wan_hazel said...

Cik Lya

a ah tul tu...HP wan sebelum nie pun dah bkali2 repair..hbiskn duit je..

Cik Azizah said...

wan kaler pink ade tak..hehe cumelnyeeee..

Wan_hazel said...

hahaha..kaler pink utk pae??

anieysayangkamoo said...

kcak hp yaa .. sempurna .. cukup sifat .. cney da jual nak exactly kdak tok ??? mek mok beli hahahha

Wan_hazel said...

anieysayangkamoo

xda jual HP kedak ya eh...mek sorg jak leh pakey...ehhehe

miss.Addin said...

beli yang murah jep :)

fatin nabillah :) said...

Nice one :D

faizlaster said...

haahha...aku akui..cukup canggih....hahaha

Wan_hazel said...

ahhaha...terlampau canggih..ehehhe