Wadah Madrasah Pengalaman: Promosi Template x1 RM15... Sapa cepat dia dapat


Saturday, September 10, 2011

Promosi Template x1 RM15... Sapa cepat dia dapat

.



S
alam Korang...


Kali nie na wat promosi template kat atas tu..So sapa cepat dia lah dapat..Wan akan pasang sekali..Sapa yang cepat komen kat entri nie..Tak kisah nak bayar melalui Bank or Top up..Komen kat entri nie dan kasi taw.."Wan saya nak beli template nie.."..Asalkan ada perkataan nak or beli je..Dan bagi yang tak dapat nanti mungkin Wan akan wat lagi banyak promosi nie kot..bergantung dengan masa dan ilham yang Wan ada..ehhehe

K lah korang..

Sapa cepat dia dapat.

Hanya seorang . Jumpa malam nanti kita tengok sapa yang nak beli..Ade ke yang nak beli??


.



13 comments:

BeloG MTT said...

Wahhh syoknyaaa..Terasa nak tukar template lagi pulak.. Hikhik :)

QASEH MANSYA said...

template yang nie ker...ada dodle nie ek..
akak ingat nak tempah baru la....

QASEH MANSYA said...

opsss......aka nak tempah yng lain ... ntt akak pm wan oke... :) ada diskaun nugak tak...hehehehehe

Hanis Zakirah said...

murahnya..

Miss Ana said...

WAN.....YANA NAK BELI TEMPLATE NIE

Si Cilik Mish Ross said...

mesti ade puyr yg nak template dr wan..bcoz wan puyr design mmg power taw..

aLeen aVriL said...

wan...aleen nk beli template nih....

Wan_hazel said...

BeloG MTT

ehehhe..tukar je laily..boleh je..ehehhe

Wan_hazel said...

QASEH MANSYA

ok kak...PM je..harga boleh bimcaong kak..ehehe

Wan_hazel said...

Hanis Zakirah

promotion sebab tu murah..ehehe

Wan_hazel said...

Miss Ana

ok yana...yana org pertama nak beli so yana lah yang punya template nie

Wan_hazel said...

Si Cilik Mish Ross


hehehhe..tengs taw...biasa2 je

Wan_hazel said...

aLeen aVriL

aleen..dah ade org yg nak beli..hehehe...