Wadah Madrasah Pengalaman: Doodle Story..Dulu suka melukis guna magic pen_ingat lagi??


Tuesday, April 24, 2012

Doodle Story..Dulu suka melukis guna magic pen_ingat lagi??

.



Assalamualaikum...


Hai korang..hari nie sepanjang pagi dan petang kawasan tempat Wan mengalami masalah internet..Jadi dalam masa tu terfikir pulak masa budak budak ..Masa budak budak dulu suka sangat lukis kartun yang kita minat..Macam Wan..Wan suka lukis Dragon Ball..Son Goku..Tak kisah lah kan lukisan nie buruk tapi dah minat mesti nak lukis..masa cikgu mengajar pun lukis..kat rumah pun lukis jugak.Belajar menulis pun lukis..semua nak lukis Son goku nie..ahhahah


 



Ingat lagi tak korang "magic pen" yang warna macam marker tu..


Dulu gemar sangat melukis guna nie..sampai kering mata pen tu sebab dah habis ink..hahaha...


Jadi kalau korang semua ada pengalaman dan pendapat mari kongsikan kat ruangan komen bawah nie..
Kalau suka entri kali nie klik like atau sponsor Wan ..senang je klik nie.Satu je taw.Klik biar iklhas.


i-Punya Volkswagen Golf TSI!
Oh My English!
(klik kanan > open new tab)

Atau klik button Donate..


Papai



.





16 comments:

nur_za said...

sama la titew..hehehe
comei la goku...

Detective Fiqa said...

hahaha saya jarang melukis guna magics pen :D lebih suka kepada pensil :D

Gadis Misteri said...

sama la.. tp dulu, lukis goku, bkn jd pn sbnrnya..Setakat ada rambut tajam je. hehe..

BellaJane said...

magic pen yg jadi pilihan hati ialah faber castle haha

Ieyda Yaya said...

betul tu tapi kalau baru beli magic pen mesti sayang nak guna.

caliph shuriken said...

sy suka lukis guna pensil mekanikal ^^

EyA edamanhatiku said...

eya pensil..alahai lma xnpak goku

keri ikhwan said...

slalu lukis goku time skolah rendah. pastu paksa adik suh puji haha
padahal takde rupa goku langsung

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya tak reti melukis, lukis orang lidi boleh la. hihi.

princess ayu said...

hahhaha zaman kecik yang penug kegembiraan!!

Atirah ★ said...

Mase kecik-2 sme jgk cm Wan . Tapi tak maen lha lukis-2 DragonBall nii . Saya kan pompuann . Lukis lha teddy bear . Heehehe

Azee Hana said...

x ingat la...dah lama..haha..lemah betul daya ingatan..hee

Siti Nurul Hidayah said...

saya lukis owg lidi jer pndai hehe

Nesa Wazir said...

hah..nesa suke gune jgk!heheeh

BlueiceButterfly said...

~seronok gila dapat pen warna-warni..haha

Nurul CLumsy Gurl said...

aah... hahaaa.. dengan lukis gune serbuk berwarne tu..