Wadah Madrasah Pengalaman: Freebies Doodle pening/blur depan komputer


Thursday, October 11, 2012

Freebies Doodle pening/blur depan komputer

.



Assalamualaikum ....


Korang korang semua kali nie Wan wat freebies doodle yang tengah blur or pening kepala lak..hehehe..Lama dah kan wan tak wat freebies nie....Freebies lain korang leh tengok kat sini k Freebies Doodle ehehhe..Kalau korang nak wat untuk header blog korang pun boleh jugak..

Kat bawah nie ..Korang ambik lah warna apa yang korang nak...Selamat memilih













Papai dan enjoy


.



13 comments:

miz ruha said...

argh.. pening2..
nak amek lah.. thanks..

Fendy said...

nak ambik gak...hehehe

Kuchiki EnnaMoon said...

comey gila. ambik satu yah

bulat94 said...

Alaaa. chomel nye .. hehehe :)

hnahdy said...

hana pun blur ni nak ambik mana satu :P

pr!ncEsS1405 said...

sy amik 1 :)

s0feaNaim said...

nak amek 1~

nurul shamimiey said...

sy ambk 1. thnks =)

fyza d' fieza said...

saya ambil satu juga.. terima kasih :) comel

Naaaaafa said...

Salam. Saya amik :)
thankyouuu

Farah Annur said...

ambil satu..

:: julianaramli :: said...

assalamualaikum a.wan... Jujue mnta izin ambil yg ni jga.. terima kasih .. :)

Anonymous said...

ambil ye . terima kasih :)