Wadah Madrasah Pengalaman: ku cuba menjauh


Monday, March 9, 2009

ku cuba menjauh




Salam ♥♥♥


Malam nie xwat pa pe pun.kengkawan sume bz.hm,aha,kak eqa,nie gambar wan.depan2 plak 2.xda edit.orgnal nie.hahaha.tngok btul2...xda yg menarik pun kak eqa,.post kali nie.


Owh ya,memeow dah kmbli,entah lah pasal aku seronok sgt,but itu lah yg aku rase skang.hehehe.welcme back memeow,so how r u?hope memeow sihat lh.dah bape lame kite kenal erk,memeow,.?.hm,xingat g dh...lame xchat n msg g..masing2 dh bz kan.kak fiffy kakak memeow pn aku dh xchat g...makin lame mkin jauh,mkin lame mkin jauh.
Mcm 2 lah khdupan kan.(p kamek xlupak ktk eh memeow.hope ktk bahgia slalu.)



Besok dh start kuliah g.aku malas dh nk trun,lbh lbh g bila fk xlame g nk exam.hm,serabut dh kpla hotak aku nie.what 2 do.stdent cmtu lah.assgment pn aku dh malas nk wat.btul btul,aku xtpu pun,skang aku dh blik jd aku yg dulu,malaz...xtaw lh nak ckap apa.hasrat ati aku nk keje je.kalau aku keje,aku bleh wat ape aku suke.tiap bulan dpt gaji,tp aku fk blik,ckup ke gji aku 2.aku nk gj aku rm5rbu keatas.hm,tggi nye harapan.hope so aku dpt gji 2 nanti.



Byk plak yg aku nak merepek mlm nie.tp aku kurangkan k..hm,kdg2 aku fkir aku nie xpernah bsyukur.aku nk smua bnda yg smpurna.aku nk dpt sgt apa yg aku nak.aku nak itu,aku nak ini,aku tamak...mungkin aku tlalu bngga dri gak..aku rasa aku nie mcm xda pndrian.hm,apelah aku nie kan.eh,malaz lah nk crte g.

Off topic



x_x_x_x_x


Kekadang aku disini tersenyum,
Kekadang aku disini menangis,
Namun itu hanya nurkilanku,
Tak sama dari nyata yang kau lihat,


Inginku hapuskan nama ku didaerah ini,
Agar tiada lagi yang tesisa,
Ini silapku,
Aku mahu lari darimu,
Nyata aku turut lari dari kenyataan,
Aku mahu hilangkan semua tentang kita,
Nyata tak kesampaian,


Aku lemah,
Aku takut,
Aku kesepian,
Rintihan aku hanya segilintir yang mendengar,
Dari yang segilintir itu tidak semua yang ku luahkan,
Benar bukan semua,
Ada yang kukongsikan,
Ada yang kupendam,


Tegasku,
Aku memang mahu lari dari semua ini,
Kemana tujuku..?
Biar Takdir yang tentukan.



Ö Ö Ö Ö Ö



nie link kak eqa...klik saja
Kak Eqa ♥♥♥


nie link memeow
buddy





Hazel kembali pulang



10 comments:

CikYana(",) said...

cute nye adik akak nie
winkkkkkkk
ngeh2..perasan la tue

Wan_hazel said...

Mane de pasan.knyataan pn dh cmel.hahaha.

♥chentaMAYA™ said...

hee!
yahh!
cute!

Wan_hazel said...

lah....thanks u..hehehehe

CikYana(",) said...

hek eleh
ngade2 tol la dak ni
uwekkkkkk :P
hahahaha

Miss Siti Nurbadyriah said...

yeyyy!!!! hehehe..trimass..and im fine..thnk u..mk tauk ktk xkn lupakkn kmk..and me too xkn lupakkn ktk..mayB jst kita masing2 bz..u n ur exams and me wth my cllge projct..ths sem, its gonna b a Longggggggg sem..aiyayaya!!

Wan_hazel said...

hahaha,,kak bonjela..aleh..jelez lah 2..huhuhuhu

Wan_hazel said...

memeow..aok eh..hahaha...ktk ngn hal ktk..kmk pun camya wak...hehehehe

chentanuriz said...

natural face n kamo soooo cute lorh!!

Wan_hazel said...

thank..memang cute pun,,hahaha,,,