Wadah Madrasah Pengalaman: TAGGED from bibiey


Sunday, March 29, 2009

TAGGED from bibiey

TAGGED from Bibiey



Adakah anda suka blogging? Kenapa?

starSuka...coz dapat cerite kan n luahkan pasaan n kongsi tutorial n ape ape je lah..ade gak xsuke
coz..ade yang jelez n mencaci,,,


Blog siapa yg slalu anda skodeng.Nyatakan 1.

starkak sri(tapi kak sri dah jarang nak update)



Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani & menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah orang itu?

starYep...but belum ade g...cant i say "alone make me smile"???

Taken or single? Mana lebih bagus?

starNo komen..law single nak cari kapel..law kapel nak sngle bab tak nak terkonkong..eh yeke???entah lah

Pernah tak cinta anda tidak dibalas?

starAlways...i dont noe why...but nevermind.."keep da faith and nothing else matter..."

Ciri2 idaman gf/bf anda? Nyatakan 5.

starcomel
starmanje
starjujur
starkuat merajuk skit,,,merajuk manje lah,,huhuhu
starterima aku seade nye...thats important

P
ada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
starNO komen..may be 27 ++

Nak berapa anak?
starxperlu jawab..

5
orang bertuah yang anda ingin tag:
starTak de....



6 comments:

SRISUFI said...

Salam.

For sure dik wan rindu kmk oh.
o tedah nya. Sik hal. Kmk akn update blog ya mun ada rezeki ok. Mun sik kita jumpa di 'diari' lain. But, semuanya masih lum pasti. Maybe YES maybe NOT.

Take care. Jgn dilayan org psiko tanpa nama ya. Org sik bertamadun.



NEVER EVER GIVE UP!!!

Wan_hazel said...

Yalah kak sri.lmak dh xnengok ktk.wndu juak eh...pa bleh wat nk.ktk bz.yalah.ok kak sri.xda mek lyn owg gla ya.tandahnya ngn dunia nya.hehehe

lieya orange M.I. said...

...wan pandai pujuk perempuan ker...
...jgn nnt ula2 jer nak pujuk, lama2 malas nak pujuk...
...hehehe...

Wan_hazel said...

hahahhaa...pujuk ape je...tak pandai lah,,hahahhaa,,,

cik boneca chanteq said...

farah jenis yg kuat merajuk..
ade mau? hahaha..
guro je...
saye sudah ade yg punye lahh..keke.. :p

Wan_hazel said...

lah....xbleh lah nie...xleh ngorat lagi lah nie,,,alahai cian nye wan,,hehehe,,,