Wadah Madrasah Pengalaman: bila nak taw nie...menang ke tak,,,hadiah bile dapat


Monday, March 29, 2010

bila nak taw nie...menang ke tak,,,hadiah bile dapat


nie logo 5S yang aku wat untuk pertandingan kat kolej aku ICATS...tapi sampai skang tak taw sape menang,,,aku pun tak taw dah..lame dah sangat...so aku wat tak taw lah erk,,, biarkan je lah..macam tak layak je logo aku nie...peace


Poster nie plak aku dah menang SDcard tapi taj gak dapat sampai skang...huhuhu..biar je lah ...



2 comments:

DALILA MISMAN RAMLY said...

takpe..nanti adalah rezeki dimana2 plak..keeps up the good work :)

Wan_hazel said...

tengs dalili....peace