Wadah Madrasah Pengalaman: Pro _golz menang dah kalah adat permainan


Saturday, May 1, 2010

Pro _golz menang dah kalah adat permainan

.








Pergh. UTM crew(icats) memang hebat. First perlawanan kita orang 2-0 UTM menentang DME1. UTM crew atau nama pasukan kita orang Pro-golz (tengs 2 preslly).

Skang perlawanan kedua plak, PERSIB JA MEKA . Bleh lah tahan gak pasukan tu, tapi macam menipu plak. Tak taw lah, biarlah. Huhuhu. Go go go pasukan kami, go go go PRO_GOLZ. 1-1




Tapi kami orang kalah gol...kalah dengan bermaruah,,,scoot jangan marah marah,,,emosi mesti kawal..hahaha... defend main...nasi ayam tapau scoot... Ameng penjaga gol yang hebat... K-bin,Azirul,Raymond,Preslly,Jinggo,Scoot, len kali kita cuba lagi... manager Phatric what 2 do...huhuhuhu..Abram menteri kewangan kita sudah kalah tidak dapat nasi ayam lah nie..huhuhu



thats all...

Penat ari nie walaupun jadi penyokong..bayangkan untuk UTM crew hanya ada 3 penyokong saja..huhuhuhu.. sakit suara ...


jom tido rehat rehat



6 comments:

Linda~~ said...

cian utm crew 3 org jerk..myb sbb sume da blik kg..hohoho

Wan_hazel said...

hehehe...memang skit je warge UTM nie..hehehe

+akufobia+ said...

makk.nak air asam jawa.erkkerkk.(tekak da sakit.)

Wan_hazel said...

hahaha...

Linda~~ said...

ala wan..linda pn prnh jdik bdk utm gk..psl2 mcm nih mmg bdk utm x amek port..best ag duk kafe minom air..hahaha..bek duk fakulti elektrik nye kafe..hahaha

Wan_hazel said...

hahaha...btol tu...byk yg tak ambek pduli pun..p tak pe..janji enjoy kan..huhuuh